czwartek, 10 lipca 2014

Reanimuj lakier do paznokci z reFRESH od Vipera Cosmetics

Już bardzo dawno temu usłyszałam o rozcieńczalnikach do lakierów, ale dopiero niedawno weszłam w posiadanie takiego specyfiku. Podczas zakupów doznałam olśnienia i zatrzymałam się przy wyspie z kosmetykami marki Vipera. Szybko odnalazłam interesujący mnie produkt i gdo kupiłam za ok. 12 zł.

Po powrocie do domu od razu zaczęłam testować nowy nabytek. Na opakowaniu wyczytałam, że rozcieńczalnik nie zawiera toluenu :). Do buteleczek ze zgęstniałym lakierem wkropiłam 10-15 kropli (w zależności od konsystencji), a potem porządnie wstrząsnęłam. Konsystencja zdecydowanie się poprawiła, w końcu da się ich normalnie używać :). Nie zauważyłam żeby właściwości lakierów się pogorszyły. Tzn. te właściwości, które miały przed zgęstnieniem ;). Tak czy inaczej zgęstniałe lakiery do niczego się nie nadają, dlatego myślę, że warto poeksperymentować z rozcieńczalnikiem. A Wy jak myślicie?


7 komentarzy:

  1. fajna sprawa ten rozcieńczalnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam Seche Restore i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś wysuszacz w spray tej firmy i był całkiem przyzwoity. Rozpuszczalników nie używam bo moje lakiery mają się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam do tego celu Poshe Reviver :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jasne, że warto reanimować lakiery zamiast wyrzucać je :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O popatrz, nawet nie wiedziałam o istnieniu takich bajerów ;)
    dobra sprawa :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...