wtorek, 22 lipca 2014

Przekombinowane Batiste

Jestem pewna, że wszyscy znają suche szampony Batiste. Jest to produkt bardzo praktyczny, za jego pomocą można reanimować niezbyt świeżą fryzurę. Osobiście bardzo lubię ten kosmetyk, ale żeby nie było tak idealnie, znalazł się też jeden wyjątek...
Batiste do włosów ciemnych. W sumie nie wiem po co takie cudo. Zwykłe suche szampony i tak nie są widoczne nawet na ciemnych włosach. Po wtarciu i ewentualnym wyczesaniu po białym proszku nie ma śladu. W wersji do włosów ciemnych, proszek ma kolor ciemnego brązu. Fakt, nie jest widoczny, spełnia swoją funkcję, odświeża włosy... Ale... Bez kitu! Po przeczesaniu włosów palcami mam brudną dłoń! :( Proszek osadza się na palcach. Jest to mega irytujące!
Kosmetyk powoli zużywam w sytuacjach gdy planuję związać włosy. Wtedy ich nie przeczesuję ;). Mam nadzieję, że kiedyś go w końcu zużyję. Więcej nie kupię tej wersji, preferuję te bez koloru. A Wy?


14 komentarzy:

  1. O kurcze, to nawet nie wiedziałam, że tak to działa! Szału bym dostała z pofarbowanymi dłońmi! :D Ja dopiero niedawno kupiłam swój pierwszy suchy szampon jak był w Biedrze, ale mam blond włosy więc nie potrzebuję takiego do ciemnych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biedronce miały bardzo atrakcyjną cenę :D

      Usuń
  2. Ogólnie nie przepadam za ideą suchych szamponów ale nie byłabym sobą gdybym ich nie kupiła w Biedronie :D Porażka z tym farbowaniem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę po prostu umyć łeb, ale nie zawsze się da ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już przestał ;)

      Usuń
  4. Ja używam zwykłego suchego z Rossmana i też daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam, muszę kiedyś kupić :)

      Usuń
  5. Wstyd sie przyznać ale ja nie miałam z tymi szamponami styczności i muszę jak najszybciej nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że zawsze masz umyte włosy, to dobrze! :D

      Usuń
  6. Ja je tylko znam ze słyszenia i może dobrze, że na razie żadnego nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te bez koloru są całkiem spoko :)

      Usuń
  7. U mnie niestety zwykłe Batiste zostawiają widoczny efekt, pewnie dzięki sporej ilości czerwonego pigmentu we włosach - robią się jaśniejsze i matowe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, u mnie nie ma takiego efektu, wystarczy przecesać włosy

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...