piątek, 18 lipca 2014

Mythos - żel pod prysznic z peelingiem

Dziś pod lupę wezmę grecki kosmetyk - żel z peelingującymi drobinkami, marki Mythos. Przyszła na niego pora, gdy Ukochany zaczął myć się szamponem... Myślał, że nie mamy żelu, naiwny ;) I tym sposobem przyszła pora na Mythos.
200 ml tego specyfiku kosztuje 29 zł. Kosmetyk zamknięty jest w plastikowej butelce z wygodną zakrętką. Design opakowania jest całkiem przyjemny. A co mamy w środku? Żel. Żel jak żel, tyle, że z drobinkami. Ponoć to pestki oliwek. Wierzę na słowo, swoją drogą nigdy nie widziałam oliwki z pestką, jedynie takie sklepowe wydrylowane... Dużo jeszcze mnie w życiu czeka :D. Wróćmy do naszego specyfiku, jego zapach jest całkiem przyjemny, z niczym mi się nie kojarzy, ale jest spoko. Konsystencja standardowa.
Jeśli chodzi o użycie to takie typowe, pod tym względem nie było zaskoczenia ;). Kosmetyk dobrze się rozprowadza, myje, troszkę posmyra skórę (bo peelingiem tego nazwać nie można), nawet nie wysusza. I tyle. Taki sobie zwykły żel, typowy drogeryjny kosmetyk.
I ja się pytam, czemu on kosztuje 29 zł? Więcej niż 10 zł to bym za niego nie dała, ale skoro już go mam to myć się będę :)


6 komentarzy:

  1. Za tą cenę nie biorę go nawet pod uwagę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ciekawią maski do włosów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ogólnie ciekawią mnie produkty tej firmy, popraw nagłówek z "w" na "z":)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...