środa, 23 lipca 2014

Alterra maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych granat i aloes

O cudownej masce Alterra słyszałam od dawien dawna. W końcu, gdy moje włosy przesuszyły się od farbowania henną, postanowiłam ją kupić. Akurat trafiłam na promocję w Rossmannie, ha!
Wygodna tubka stojąca na zakrętce zawiera 150 ml produktu. Cena kosmetyku to ok. 10 zł. Bardzo atrakcyjna, biorąc pod uwagę, że to produkt naturalny :).

Maska ma kremową, konsystencję, nie jest za rzadka, ani za gęsta. Idealnie rozprowadza się na włosach. Na moje, sięgające do ramion wystarcza porcja średniej wielkości, dzięki temu opakowanie starcza na kilkanaście użyć. Jest to całkiem przyzwoity wynik. Zapach kosmetyku jest przyjemny, co umila mi jego używanie :).

Instrukcja użycia mówi, że preparat należy pozostawić na włosach na "czas odpowiedni do ich potrzeb". U mnie jest to ok. 30-60 minut, w zależności od możliwości ;). Po upływie tego czasu spłukuję maskę. W efekcie moje włosy łatwo się rozczesują i są miękkie. Po wyschnięciu stają się sypkie i wyraźnie odczuwam poprawę nawilżenia. Włosy się ładnie układają i wyglądają zdrowo :).

Aktualnie jest to moja ulubiona maska, z pewnością kupię jeszcze nie jedną tubkę :D. W planach mam wypróbowanie innych kosmetyków do włosy marki Alterra. A może mi coś polecicie? :)


5 komentarzy:

  1. Mi odciążyła włosy. Z Alterry wielbię chusteczki do demakijażu, do gustu przypadł mi krem bezzapachowy ale chyba go już wycofali :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam odżywkę z Alterry i się u mnie nie sprawdziła, ale może skuszę się na maskę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, nie stosowałam ;) Zapraszam do mnie: www.http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam już kilkanaście opakowań tej maski i byłam z niej bardzo zadowolona. Obecnie mam od niej przerwę, ale na pewno do niej wrócę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...