niedziela, 8 czerwca 2014

Sunset in Rio - TWIST-UP GLOSS STICK IsaDora

Sunset in Rio to propozycja na lato 2014, od marki IsaDora. W kolekcji znalazło się wiele ciekawych kosmetyków w kolorach kojarzących się z latem, wakacjami i egzotycznym wypoczynkiem :). Dziś pokażę Wam nawilżającą pomadkę - błyszczyk w sztyfcie TWIST-UP GLOSS STICK w kolorze nr 15 Knock-out Pink, którą można kupić za 54 zł.
Pomadka ma formę wykręcanej kredki, za którymi ostatnio bardzo przepadam. W opakowaniu mamy 2.7 g produktu. Jego kolor jest dość jaskrawy, przyznam, że na początku trochę się obawiałam takiego odcienia na ustach... Na szczęście sztyft okazał się spokojniejszy, a kolor naniesiony na usta ładnie się w nie wtapia, a równocześnie jest nasycony i intensywny.
Producent twierdzi, że pomadka nawilża usta i muszę się z tym zgodzić. Na dodatek nie podkreśla suchych skórek. Sztyft ma lekką, kremową formułę, łatwo się rozprowadza. Wykończenie jest błyszczące, dzięki niemu usta wyglądają niezwykle świeżo. Kolor długo się utrzymuje na ustach, a gdy schodzi to robi to równomiernie w estetyczny sposób :).
Bardzo polubiłam pomadkę TWIST-UP GLOSS STICK od IsaDora. Podoba mi się w niej wszystko, od opakowania, poprzez kolor, efekt na ustach i jej właściwości. Myślę, że tego lata będę jej często używała.
A Wam jak się podoba?



8 komentarzy:

  1. Ładny kolorek, taki orzeźwiający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio bardzo polubiłam pomadki/błyszczyki w kredce i ta bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio polubiłam się z pomadkami w kredce. Super nawilżają, ale kolor nie jest tak trwały jak w Twojej. "Zjadam" swoją przy kawie czy innych gastro-hecach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż jestem zdziwiona, że taka trwała jest :)

      Usuń
  4. Mi to się mega podoba, ale nie bardzo mam kasiorkę żeby wydać 50 zł na błyszczyk ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tania nie jest, ale warta swojej ceny :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...