niedziela, 15 czerwca 2014

Outlet shopping

Robicie zakupy w outletach? Mi się zdarza, uważam, że przy okazji można sporo oszczędzić, a na dodatek trafić na ciuchy, które nawet nie leżały w sklepach :). Na dowód tego pokażę Wam co mi się udało kupić w ten weekend. Zakupy nie były planowane, po prostu pojechałam odebrać buty z naprawy, a przy okazji weszłam do kilku sklepów. Rezultatem spaceru po centrum wyprzedażowym są: dwie koszulki, bluza, bransoletka, dwie pary butów dla mnie, jedna dla Ukochanego. Skorzystałam z wielu promocji i za wszystko zapłaciłam tylko... 361,76 zł! Najdroższe były buty Tommy Hilfiger, za nie dałam 251 zł, całą resztę kupiłam za grosze :).
Jak to jest z Wami? Polujecie na okazje w outletach, czy preferujecie najnowsze kolekcje? Co fajnego udało się Wam zdobyć w bardzo promocyjnej cenie?



16 komentarzy:

  1. Dobry outlet nie jest zły :) Szczególnie jeśli chodzi o ponadczasowe fasony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty! Rzadko bywam w outletach, bo w mojej okolicy ich nie ma.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kurczę, szkoda, ja bardzo lubię od czasu do czasu wyskoczyć na takie zakupy

      Usuń
  3. Ale ceny wyrwałaś! Co prawda nie chodzę w sportowych butach, ale już mi się podoba ta szara bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? Żal było nie brać ;)

      Usuń
    2. Ja zawsze jak znajdę coś w dobrej cenie to stwierdzam, że szkoda nie brać :D

      Usuń
  4. Różowe sandałki super, nosiłabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię outletów, nie potrafię się po nich poruszać :( Różowe sandałki są boskie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...