czwartek, 12 czerwca 2014

Lilac silk The ONE Long Wear od Oriflame

Ładnych fioletów nigdy nie za wiele w lakierowej kolekcji, prawda? Zimą są to intensywne odcienie śliwki, często z błyszczącymi drobinkami, a latem kremowe pastele. Gdy tylko zobaczyłam nową serię lakierów w katalogu Oriflame, wiedziałam, że Lilac silk musi być mój :).
Cena lakierów to 24,90, na szczęście załapałam się na promocję i zapłaciłam tylko 14,90. Otrzymałam solidną buteleczkę o pojemności 8 ml. Solidna - słowo klucz. Buteleczka wyróżnia się wśród innych moich lakierów, ma oryginalny kształt. Zakręca się z kliknięciem, co daje pewność, że zawsze jest dobrze zamknięta. Pędzelek jest spłaszczony, szeroki i zaokrąglony, taki jak lubię. Paznokcie maluje się szybko, bez zalewania skórek. Lakier jest dość rzadki, ale idealnie rozprowadza się na płytce, na dodatek bez smug i prześwitów. Dwie warstwy wystarczą by dokładnie pokryć paznokieć. Schnie szybko, co bardzo mnie cieszy :). Trwałość spełnia moje wymagania, lakier najdłużej nosiłam 3 dni bez żadnych uszkodzeń i przetarć, potem zmieniłam kolor ;).
Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z lakieru The ONE. Wśród pastelowych fioletów, ten ma pierwsze miejsce jeśli chodzi o łatwość nakładania i efekt. Jesteście ciekawi czy inne kolory z tej serii też mają takie właściwości? Niedługo się dowiecie :). A może już miałyście z nimi doświadczenie?



13 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...