środa, 18 czerwca 2014

Hialuronowy mikrozastrzyk - serum od Soraya

Serum Hilauronowy mikrozastrzyk od Soraya to kosmetyk, do którego podchodziłam sceptycznie. Myślałam, że to kolejny cudownie przereklamowany produkt, wiele hałasu o nic. Na szczęście serum pozytywnie mnie zaskoczyło!
Preparat ma formę przeźroczystego żelu. Zamknięty jest w plastikowej tubce o pojemności 30 ml. Dzięki wygodnemu aplikatorowi zawsze mogę wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku.
Serum nakładam na twarz 1-2 razy dziennie. Mała ilość wystarczy do posmarowania całej twarzy, kosmetyk jest bardzo wydajny. Szybka się wchłania i nadaje się pod makijaż.
 Już po kilku użyciach zauważyłam, że skóra jest wygładzona i lepiej nawilżona. Zmarszczki stały się mniej widoczne! Aż nie mogłam w to uwierzyć! Niestety, efekt ten nie jest długotrwały, wystarczyło, że przestałam regularnie nakładać serum, a wszystko wróciło do punktu wyjścia.
Mimo krótkotrwałego efektu, jestem bardzo zadowolona z kosmetyku. Jego regularne stosowanie poprawia wygląd mojej cery. Biorąc pod uwagę niską cenę (ok. 20 zł) myślę, że warto wypróbować na własnej skórze ;). A może znacie już ten kosmetyk? Jak się u Was sprawdził?


6 komentarzy:

  1. Też go lubię tylko drażni mnie uczucie ściągnięcia (napięcia?) po nim. Ale zaraz nakładam krem też z Soraya i jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie sprawdził się bardzo dobrze. Mi tam nic z tym serum nie przeszkadza :) A cena jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie znam tego serum, ale mam z tej linii bardzo fajny krem do twarzy, który zagościł u mnie kilka miesięcy temu i nie możemy się rozstać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez mam, lubię i w 100% mogę polecić. Super serum, wygładza nawilża skore. bardzo dobrze pielegnuje efekty widac juz po kilku dniach - skora wygladzona idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...