wtorek, 13 maja 2014

Najlepsze masełko na świecie od Cuccio Naturale




Na targach kosmetycznych dostałam paczuszkę od marki Cuccio. W środku znalazłam między innymi masełko do ciała o zapachu papai i guawy. Jak można się domyślić kosmetyk przypadł mi do gustu :).
Moje masło znajduje się w plastikowym słoiczku o pojemności 42 g, jest to miniaturka. Pełnowymiarowe opakowanie zawiera 240 ml i kosztuje 65 zł. Początkowo sceptycznie podeszłam do tego kosmetyku, między innymi dlatego, że na miniaturowym słoiczku ciężko mi było odczytać skład. Literki są bardzo małe i żeby je rozszyfrować to trzeba się wysilić, a mi szkoda oczu ;). Mimo wszystko postanowiłam przekonać się na własnej skórze, co to za cudo. Pierwsze co odkryłam to to, że kosmetyk ma bardzo przyjemny zapach. Postanowiłam użyć go jako kremu do rąk. Konsystencja przypomina jogurt na żelatynie ;). Po aplikacji szybko się wchłania i pozostawia lekki film na skórze. Po pierwszym użyciu od razu pomyślałam "no tak, parafina", ale po chwili stwierdziłam, że to jednak trochę inne odczucie, całkiem przyjemne :). Zbadałam skład pod kątem występowania tej paskudnej substancji i na szczęście jej nie znalazłam! :D.
Pora przejść do działania. Masełko cudownie wygładza i nawilża skórę. Staje się ona aksamitna w dotyku, a efekt ten utrzymuje się naprawdę długo. Co tam dłonie, zaczęłam smarować nim całe ciało. Muszę przyznać, że to najprzyjemniejszy w użytkowaniu kosmetyk tego typu, a na dodatek skuteczny!

Serdecznie Wam polecam masełka Cuccio Naturale, ja na pewno kupię sobie pełnowymiarową wersję, chętnie wypróbuję też innych zapachów :). A może znacie już ten kosmetyk?

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie wygląda nawet w połowie tak fajnie jak działa :P

      Usuń
  2. Jestem zakochana w tej marce! Moje masełko pięknie pachnie i jest bardzo odżywcze dla skory!!! A lakier? Bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Ja też! Lakier jest świetny, jak tylko mi paznokcie trochę urosną to od razu o nim napiszę :)

      Usuń
  3. uroczy słoiczek :) nie znam kosmetyku, ale chyba warto poznać ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...