wtorek, 27 maja 2014

Majowe spotkanie blogerek w Czechowicach

Nareszcie w domu! Ostatnie dni były bardzo intensywnie, a dziś opowiem Wam o najprzyjemniejszym z nich. W sobotę byłam na spotkaniu blogerek, które organizowały Gosia i Aneta :). Wśród uczestniczek było kilka znajomych twarzy, miałam też okazję poznać "nowe" blogerki :). Oto lista:

Gosia, www.poradyherrbaty.blogspot.com - organizatorka
Aneta, www.naszadrogado.pl - organizatorka
Agnieszka, www.ciekawskie.pl
Iza, www.jaskolcze-ziele.blogspot.com
Magda, www.sajjidaa.blogspot.com
Alicja, www.lusiakowy.blogspot.com
Kasia, www.kasias1980.blogspot.com
Paulina, www.justdream89.blogspot.com
Dominika, www.4cholery.blogspot.com
Ola, www.mojakosmetycznapasja.blogspot.com
Monika, www.luminescent-heart.blogspot.com
Dżoana, www.todaytomorrowandforeverbeauty.blogspot.com
No i ja :)



Spotkanie odbyło się w restauracji Zeppelin. Po przybyciu (prawie) wszystkich dziewczyn zasiadłyśmy do stołu i każda z nas się przedstawiła :). Następnie dostałyśmy słodki poczęstunek - szarlotkę z lodami oraz kawę :). Mniam!

Kolejnym punktem spotkania była mega wymianka kosmetyczna :D. Pozbyłam się kosmetyków, których nie używałam, a zdobyłam kilka ciekawych produktów :).

Kolejnymi punktami spotkania był pokaz Cholery, która uczyła nas jak kręcić włosy na chustę. Sprytnie zgłosiłam się na ochotnika i tym sposobem miałam super fryzurę na noc do pracy (moja fryzura zrobiła furorę, moim koleżankom bardzo się podobała) :D. Drugie czesanie przypadło Izie :)

Piękna Iza <3

Gościem specjalnym była pani Monika Niemiec, właścicielka salonu z bielizną MiG (Ukochany stwierdził, że pani Monika wygląda jak blogerka, to komplement, no nie? :)), która opowiedziała nam o prawidłowym dobieraniu bielizny :). Niestety, z przyczyn ode mnie niezależnych w trakcie wykładu musiałam już uciekać :(.


Spotkanie miało być nieprezentowe, ale jednak trochę giftów dostałyśmy, oto one :)



W trakcie wydarzenia zebrałyśmy też fanty dla dzieci przebywających w Śląskim Centrum Chorób Serca w Zabrzu :). Każda blogerka coś przyniosła :). Zobaczcie ile tego jest! :D



Dziewczyny, bardzo dziękuję za takie miłe popołudnie! :D Żałuję, że nie mogłam zostać dłużej... Mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja do spotkania :)




19 komentarzy:

  1. Również liczę na kolejną okazję do spotkania :) Miło było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby szybko coś się nadarzyło :)

      Usuń
  2. Bardzo spodobała mi się ta idea zbierania fantów dla dzieci, muszę to wcielić w życie w Częstochowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem za! Świetna inicjatywa!

      Usuń
    2. O, do takiej inicjatywy chętnie się przyłączę :)

      Usuń
  3. :-* miło będę wspominać te spotkanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkanie było bardzo sympatyczne i miło było Cię znowu zobaczyć :) Choć siedziałaś tak daleko, że nie było okazji pogadać :( Może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz dobrze kochana! A ja do Częstochowy oczywiście mam za daleko! ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam za daleko, wsiadaj w pociąg ;)

      Usuń
  6. Aniu :* Sama jesteś znacznie piękniejsza, siebie powinnaś pokazywać podczas czesania! :) Miło było Cię poznać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy :)

      Usuń
  7. super ze pomyslalyscie o dzieciach;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie inicjatywy :) Na co dzień ciężko się zmobilizować, więc chociaż przy okazji spotkania można komuś pomóc :)

      Usuń
  8. spotkanie super ale ten pomysł z prezentami dla dzieci ... pełen szacun, cudowny gest! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mało nas to kosztuje, a dzieci będą miały miłą niespodziankę :D

      Usuń
  9. Wymiana super sprawa. W Olsztynie na spotkania przynosimy karmy dla zwierzaków ze schroniska. Zbiórka dla dzieci to też super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło było Cię poznać! :) Musze przyznać, że w stylu pin-up Ci bardzo pasuje :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...