czwartek, 1 maja 2014

Kwietniowe denko - pierwsze w historii bloga

Postanowiłam publikować comiesięczne denka. Myślę, że pomoże mi to regularnie stosować kosmetyki (bo w końcu coś w tych denkach pokazać muszę), a na dodatek będę pisała co nieco o produktach, którym nie poświęcę całej recenzji :). No to lecimy!











Bioxsine - Ziołowy szampon przeciw wypadaniu włosów

Kosmetyk recenzowałam na blogu (klik). Jestem zadowolona z tego szamponu, z pewnością jeszcze zagości na mojej półce (ale wybiorę wersję przeciwłupieżową)




Decubal - Odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy

Ten kosmetyk również doczekał się już recenzji (klik) i z niego też jestem zadowolona. W tym momencie nie wyobrażam sobie pielęgnacji twarzy bez niego, muszę go użyć choć raz na kilka dni. Na pewno nie jest to ostatni słoiczek.




Olay essentials - Odświeżający żel do mycia twarzy

Jest to kosmetyk przeznaczony do oczyszczania twarzy, nie ma jakiś tam specjalnych właściwości (nie jest antybakteryjny itp.), ma po prostu myć i odświeżać skórę. Muszę przyznać, że robi to znakomicie. Często zmywałam nim makijaż (jak wracam do domu nad ranem to nie zawsze chce mi się bawić z płynem micelarnym itp.) i z tym również dobrze sobie radził :). Żel nie szczypie w oczy, ładnie pachnie i delikatnie się pieni, mycie nim jest komfortowe. Po użyciu skóra nie jest przesuszona, nie ma też uczucia ściągnięcia. Przyzwoity kosmetyk do codziennego stosowania. Możliwe, że jeszcze kiedyś zagości w mojej łazience.




Pat & Rub - Szampon i płyn do mycia dla niemowląt i dzieci

Kosmetyku używałam jako żelu pod prysznic. W roli szamponu się u mnie nie sprawdził, włosy zbytnio się plątały, nie miałam do tego cierpliwości. Jako żel był całkiem spoko, ładny zapach, przyjemny w stosowaniu... Jednak nic nadzwyczajnego. Może dla dzieci jest super, ja go raczej dla siebie nie kupię.




BeBeauty - Creme kremowy żel pod prysznic happy moments

Biedronkowy żel o zapachu kwiatu pomarańczy. Co do niego mam mieszane uczucia. W czasie mycia zapach uprzyjemniał mi kąpiel, ale woń pozostająca na ciele była irytująca. Po prostu żel pod prysznic. Drogeryjny, zwykły taki.




Love 2 mix organic - Maska odżywcza do włosów zniszczonych

Rosyjski organiczny kosmetyk. Moje włosy po użyciu łatwo się rozczesywały i były miękkie. W sumie tyle, nie zauważyłam znacznej poprawy stanu włosów. Potrzebuję czegoś o intensywniejszym działaniu.




Phyto - Après-shampooing Conditionneur

Odżywka do włosów, którą chętnie testowałabym dalej. Po użyciu moje włosy były wyjątkowo miękkie, błyszczące i dobrze się układały. Szkoda, że opakowanie jest takie małe bo ciekawa jestem efektów po dłuższym stosowaniu.


Wibo (???????) rozświetlający korektor

Wszelakie napisy z opakowania zniknęły, nie jestem pewna co do marki, ale wydaje mi się, że to korektor marki Wibo. Fajnie rozświetlał okolice oczu. Pewnie jeszcze kupię.


Oriflame - Lip SPA therapy

Całkiem przyzwoity balsam do ust. Uchronił moje usta przed przesuszeniem, jednocześnie nadając im ładny wygląd. Nie wiem tylko czy jest w stanie zregenerować zniszczony naskórek.


Eveline - Rozgrzewająca maseczka oczyszczająca do twarzy, szyi i dekoltu

Kosmetyk faktycznie rozgrzewa. Po otwarciu opakowania robi się ciepły... Bardziej to odczuwałam na dłoni, niż twarzy (i całe szczęście). Całkiem nieźle sprawdził się jako peeling, nic więcej nie mogę powiedzieć po jednorazowym zastosowaniu.



7 komentarzy:

  1. Denka to fajny pomysł, bo można się zmotywować do wykorzystywania produktów do resztek, a nie jak ja każdego po trochu, pootwierane pełno a nic nie zużyte :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, w końcu pozbędę się tych wszystkich pootwieranych kosmetyków :)

      Usuń
  2. Gratuluje zużyć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten żel Olay. Fajny, ale więcej nie kupię, bo w sumie szału nie robił, a do najtańszych nie należy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jest spoko, ale nic nadzwyczajnego ;)

      Usuń
  4. Hej ! :) Napisałam do Ciebie mejla, jak możesz to zajrzyj :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...