sobota, 31 maja 2014

Kolejna zmiana - tatuaż

Nie tylko z włosami zrobiłam w końcu porządek! Nadeszła pora na poprawienie mojego tatuażu. Nie będę ukrywać, wyglądał kiepsko. W moim zamyśle miał być jak od linijki... A wyszedł koślawy i kanciasty :(. Paskudny taki :(. Nie mogłam dłużej czekać, zanim minął rok musiałam coś z nim zrobić!
Wczoraj udałam się do studia AniaTattoo w Krakowie. Zobaczcie jak teraz wygląda mój tatuaż, o niebo lepiej prawda? :D Nareszcie jest tak jak być powinno!



przed

po (zdjęcie w lustrze, aż tak się nie zmienił ;))

Teraz tylko myślę co by tu jeszcze zmienić/poprawić? Hihi

15 komentarzy:

  1. Faktycznie wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Żałuję, że rok temu tak kombinowałam, nie wiem czemu wydawało mi się, że znajomy zrobi lepiej -.-

      Usuń
  3. Widać ogromną różnicę! Dobrze, że zdecydowałaś się go poprawić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decyzję podjęłam już dawno, ale jakoś zebrać się nie mogłam, w końcu jednak się zmobilizowałam :)

      Usuń
  4. Nie przepadam za tatuażami, ale taki meleńki jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. oh, bardzo ładny ten twój tatuaż <3 !

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chcę! Ale zawsze się boję, że ktoś może coś zepsuć, a chcę zrobić w widocznym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdź dobre studio to na pewno Ci nie zepsują :)

      Usuń
  7. Ooo teraz wygląda o niebo lepiej! <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...