środa, 9 kwietnia 2014

Koktajl z owoców leśnych

Dziś dla odmiany będzie kulinarnie :). Pokażę Wam jak robię pyszny koktajl owocowy. Oczywiście stopień skomplikowania przepisu jest dostosowany do moich preferencji... Czyli wszystko można zrobić szybko zanim mi się znudzi przygotowywanie :D.
Do zrobienia koktajlu potrzebujemy kilku składników:
- mrożone owoce leśne
- maślanka
- coś do słodzenia, w moim przypadku stewia
A także blendera (Mamusiu, dziękuję!)
Do wysokiego pojemnika wlewamy maślankę, do tego wsypujemy owoce i słodzimy :). Następnie blendujemy wszystko, po czym próbujemy i ewentualnie dosładzamy :). Gotowe! Smacznego :)
Robicie koktajle owocowe? Z jakich owoców lubicie najbardziej?




7 komentarzy:

  1. Jeja jakie pyszności! I co ja mam teraz zrobić jak mi narobiłaś apetytu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dodaję połowę banana, żeby dodać trochę słodkości :)
    Och uwielbiam takie owocowe smoothie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda przepysznie :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie koktajle :) chyba zaraz skoczę po owoce i sobie zrobię, bo narobiłaś mi ochoty

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie tez kokttajlowo i chyba mamy taki sam blender

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...