środa, 30 kwietnia 2014

Flormar light summer

Dawno nie pokazywałam żadnego lakieru do paznokci, pora więc na... Light Summer od Flormar! Mam kilka kolorów z tej kolekcji, dziś Wam przedstawię blady róż nr LS06. Jest to lakier, który obecnie najczęściej gości na moich paznokciach. Jego kolor to delikatny róż. W buteleczce bardzo subtelnie opalizuje, na paznokciach jest to prawie niewidoczne. Krycie jest słabe, ale jest to efekt zamierzony. Paznokcie wyglądają najładniej gdy pokrywają je 2 warstwy lakieru. Pędzelek, jak to w lakierach Flormar, jest wąski, ale wygodny. Maluje się komfortowo, a lakier dobrze się rozprowadza i nie smuży. Konsystencja jest dla mnie w sam raz, ani nie za rzadka, ani nie za gęsta. Pozwala uniknąć zalania skórek. Schnie szybko, a po wyschnięciu ma ładny połysk. Co do trwałości to jestem bardzo zadowolona. Manicure wygląda nienagannie przez kilka dni, w moim przypadku aż do zmiany koloru ;). Cena kosmetyku to 10 zł za 11 ml buteleczkę. Spoko, prawda? :) Lubię lakiery marki Flormar, a Wy?



10 komentarzy:

  1. lubię takie kolory... Też wczoraj opisywałam podobny kolor, ale kryjący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Są takie uniwersalne :)

      Usuń
  2. Masz piękne paznokcie. Zazdroszczę :)
    Lubię takie delikatne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, to złudzenie, jakoś sprytnie zdjęcie zrobiłam ;) Ale dzięki

      Usuń
  3. Ale masz kochana śliczną płytkę paznokcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie kochana! Tylko po maturkach, bo teraz to czas goni! :D A folia jest na prawdę bardzo prosta w użyciu! :)

      Usuń
    2. Oszukuję na zdjęciu :P ;)

      Usuń
    3. Ale miło mi to słyszeć! Za 2 tygodnie kończę 19 i wszyscy mi tylko mówią, że już stara d.pa jestem :D Dziękuję bardzo! :* :)

      Usuń
  4. Ostatnio mam bzika na punkcie takich delikatnych lakierów :-) W poniedziałek lecę po coś takiego do Rossmanna :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...