czwartek, 3 kwietnia 2014

Color Boost Bourjois

Witam Was w ten pogodny dzień :). Ostatnio mam fazę na kosmetyki marki Bourjois, dziś prezentuję Wam kredkę do ust Color Boost.
Pomadka ma formę wysuwanej kredki. Ostatnio takie kosmetyki stały się bardzo popularne, nic dziwnego, w końcu są bardzo wygodne. Wybrałam kolor 05 Red Island, intensywną, klasyczną czerwień. Masa kredki to 2.75 g. Kosmetyk zawiera filtr SPF 15. Formuła sztyftu jest kremowa, kosmetyk łatwo się rozprowadza na ustach, dzięki kształtowi pomadki można precyzyjnie pokryć je kolorem. Wykończenie jest tradycyjne, błyszczące. Pomadka nie wysusza ust, mam wrażenie, że wręcz je pielęgnuje i nawilża. Nie podkreśla suchych skórek. Kolor utrzymuje się na ustach przez kilka godzin, po jedzeniu lub piciu wymaga poprawienia. Cena kosmetyku to ok. 27 zł, uważam, że jest bardzo atrakcyjna biorąc pod uwagę jakość produktu.
Jestem bardzo zadowolona z tej pomadki, myślę, że jeszcze kupię inne kolory :). Mam też nadzieję, że marka Bourjois wprowadzi też wersję o matowym wykończeniu :). A Wy lubicie takie kredki? Jakich używacie?





4 komentarze:

  1. Ja mam manię na takie kredki! Ale kupiłam jedną i nie dość, że wygląda sztucznie to jeszcze wysusza usta ;( Może załapię się do jakiejś pracy na wakacje to sobie taką zasponsoruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda:) Mam podobną kredkę z Catrice (inny kolor) i czytając Twoją recenzję wiem, że mogę to samo powiedzieć o swojej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wygląda :) Matowe to byłoby coś :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...