sobota, 1 marca 2014

Soraya So Pretty! peeling orzechowo-morelowy

Troszkę czasu mnie tu nie było z powodu problemów z kartą SD, ale już opanowałam sytuację i przedstawiam... Peeling orzechowo-morelowy marki Soraya. Kosmetyk pochodzi z serii So Pretty!, wyróżniającej się charakterystycznymi, mega uroczymi opakowaniami ;). Peeling zamknięty jest w tubce o pojemności 75 ml.
Przy pierwszym kontakcie z kosmetykiem, moją uwagę zwrócił skład, który jest ponadprzeciętnie długi... Nie jestem ekspertką w tym temacie, ale wyznaję zasadę, że co za dużo to nie zdrowo. Grunt, że parafiny do niego nie napchali, no nic, lecimy dalej. Kosmetyk ma delikatny zapach, całkiem przyjemny. Peeling ma gęstą, zwartą konsystencję, w masie znajduje się dużo drobinek z łupinek orzechów. Jest to kosmetyk gruboziarnisty, więc osoby z delikatną cerą powinny uważać. Ja na szczęście zbytnio nie muszę ;). Preparat łatwo się rozprowadza na zwilżonej skórze, dzięki temu zabieg nie jest kłopotliwy :). Również zmywanie nie przysparza trudności. Jeśli chodzi o działanie to kosmetyk pozytywnie mnie zaskoczył, jestem z niego bardzo zadowolona. Po peelingu moja cera jest wyraźnie gładsza, a także świetlista. Kosmetyk dobrze usuwa martwy naskórek i nie podrażnia mojej skóry. W zupełności spełnił moje oczekiwania :). Jego cena to ok. 12 zł.
Znacie ten peeling? Podzielacie moje zdanie na jego temat?




22 komentarze:

  1. Miałam jego jakby starszą wersję :) używałam do ciała bo naprawdę nieźle wszystko zdzierał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czeka na swoją kolej :)
    Co do opakowań - jestem na nie, są dla mnie za słodkie, za różowe i zbyt infantylne naraz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie opakowanie peelingu może być kiczowate na maxa ;)

      Usuń
  3. Mam, ale jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czeka w kolejce. . Choć ja mam skórę nie dość że suchą to jeszcze wrażliwą. ...więc z tego co piszesz może mi spustoszenie na twarzy zrobić. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź, może nie będzie źle?

      Usuń
  5. To mój ulubiony peeling. Używam peelingów Soraya od wielu, wielu lat. Przeszłam z tą marką przez jej wszystkie peelingi. Uważam że su super, drobinki nie drapią i nie podrażniają, bardzo ładnie wygładzają skórę i złuszczają martwy naskórek. Peelingi mają dość gęsta konsystencje dzieki czemu nie uciekają z reki, mają super morelowy zapach i są wyjątkowo wydajne. Ożywam go dość często i dzięki niemu mam aksamitną skóre. Cała różowa seria ma mnóstwo świetnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zostanie też moim ulubieńcem :)

      Usuń
  6. Też go niedawno recenzowałam :-) Uwielbiam tego zdzieraka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super peeling. Na ten moment mój ulubiony. Dobrze oczyszcza, jest bardzo wydajny i dla mnie bardzo ważne jest to, że ma bardzo dobrą konsystencję. Nie jest zbyt gęsty, w związku z tym nie musimy się specjalnie napracować przy zmywaniu. Przyjemnie pachnie. Naprawdę fajny kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, fajnie się zmywa :)

      Usuń
  8. Czuję się bardzo zachęcona do zakupu tego peelingu. Same plusy i dodatkowo dla mnie ważna informacja, że dobrze się się zmywa:) :). Nie ma się nad czym zastanawiać, zwłaszcza, że cena też jest uśmiechnięta, bo wcale nie wysoka :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam sie w 100% bardzo dobrze zluszcza skore nie podrażniając jej przy tym! Nawet mojej wrazliwej skory nie podrażnia, a dzięki dużej ilości drobinek okazał sie byc naparawde skuteczny ! Oprócz tego jest w wygodnym i pięknym opakowaniu i ma bardzo ladny zapach. jest wydajny, przy regularnym używaniu starcza na bardzo dlugo! Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden z lepszych peelingów jakie miałam. Łupinki orzecha włoskiego jako zdzierak są super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez sie dopisze, najlepszy tradycyjny peeling. Super oczyszcza i świetnie wygładza buzie, nie podraznia i nie drapie. szata graficzna kosmetyku jest piekna, ładnie pachnie i jest wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  12. polecam peeling rewelacyjny - super wygładza skore, oczyszcza złuszczą bardzo skuteczny ale nie podrażnia, naprawde fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...