poniedziałek, 10 marca 2014

Rouge edition velvet od Bourjois

Lubię markę Bourjois, mam do niej sentyment. Gdy zobaczyłam reklamę nowych matowych pomadek w płynie, wiedziałam, że muszę je wypróbować. Przy najbliższej okazji kupiłam sobie jedną. Padło na kolor 02 Frambourjoise, jest to połączenie różu z czerwienią, taki dość uniwersalny odcień. Troszeczkę się obawiałam kupować bez wcześniejszego poznania opinii, ale byłam bardzo ciekawa. Teraz jestem pewna, że niebawem kupię jeszcze inny kolor, kosmetyk jest dla mnie hitem :D.
Pomadka zamknięta jest w opakowaniu typowym dla błyszczyków i płynnych pomadek. Ma skośny, gąbkowy aplikator, którym można łatwo i precyzyjnie nałożyć ją na usta. Po aplikacji kosmetyk zasycha, ale nie tworzy nieprzyjemnej warstwy i nie wysusza ust. Bardzo dobrze się nosi. Jej wykończenie jest matowe. Pomadka jest trwała, bez jedzenia nosiłam ją w nienaruszonym stanie ponad 6 godzin (po czym zmyłam makijaż). Jedzenie i picie (byle nie tłuste) też nie jest jej straszne :). Demakijaż wykonuję przy pomocy płynu micelarnego, kosmetyk zmywa się bez trudu. Pomadka kosztuje ok. 49 zł, a jej pojemność to 6,7 ml.
Pomadka Bourjois jest w tej chwili moim ulubionym kosmetykiem do ust, będę wypatrywać promocji by kupić więcej odcieni :).
Znacie już ten kosmetyk?




18 komentarzy:

  1. Wow kolorek niesamowity! Jak nazbieram kaskę to sobie coś takiego chyba kupię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Teraz ma być -20% na markę Borjous, ale nie wiem czy we wszystkich sklepach

      Usuń
  2. Podoba mi się kilka kolorów... ale $$$ brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała mieć wszystkie ;)

      Usuń
  3. Widziałam je i kusiły, ale cena wg mnie wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matowa pomadka z Sephory kosztuje 45 zł więc byłam nastawiona na taką cenę ;)

      Usuń
  4. Zastanawiałam się nad tą pomadką i przekonałaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, wygląda cudnie na ustach :-) Ciekawe jak z trwałością... Mam pomadki Bourjois Rouge Edition i ich jakość jest wspaniała :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem podekscytowana tym produktem. Pozwolę sobie Ciebie podlinkować w moim poście, który się właśnie pisze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobiecy kolorek. Szkoda, ze moja uroda takiego odcienia na ustach nie lubi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na ustach robi wrażenie :) Mnie też zainteresowała kiedy zobaczyłam reklamy, więc na pewno zmacam przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka odcieni spodobało mi się, jednak mogę jedynie powzdychać- troszkę dużo kosztują, może skuszę się na jakiejś promocji ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...