sobota, 22 marca 2014

Nareszcie wiosna!

Przyszła wiosna i zrobiło się ciepło :). Szybko w tym roku, może nawet trochę za szybko, jeszcze nie nanosiłam się zimowych płaszczy w tym sezonie. I nie wypróbowałam nart! :( No, ale nie będę marudzić, będę się cieszyć przyjemną pogodą :).
Na dzisiejszy spacer założyłam w końcu trampki! I darowałam sobie kurtkę. Oby cała wiosna tak wyglądała! :)








trampki - no name, spodnie - Tally Weijl, bluzka - no name, zegarek - Geneva, bransoletka - katherine.pl, bransoletka - Missiu

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ty to się wszystkiego dopatrzysz :)

      Usuń
  2. Ponoć zima ma jeszcze wrócić (na chwilkę) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się tak cieszę, że nadeszła wiosna! :D A wyglądasz pięknie, powinnaś częściej chodzić w jasnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo chodzę dość często w jasnych ciuszkach ;)

      Usuń
  4. Świetne wiosenne zdjęcia !

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...