niedziela, 16 marca 2014

Hyper Stretch XL Oriflame

Co jakiś czas wypróbowuję jakiś nowy tusz do rzęs, niektóre w ogóle się nie sprawdzają i od razu je porzucam, inne pozytywnie mnie zaskakują i goszczą w mojej kosmetyczce dłużej. Dziś przedstawię Wam kosmetyk należący do tej drugiej kategorii, tusz Hyper Stretch XL od Oriflame.
Tusz ma czarne opakowanie z zielonymi napisami. Jego pojemność to 8 ml. Regularna cena kosmetyku to 35 zł, ja go kupiłam w promocji za 19.90. Szczoteczka maskary ma kształt stożka. Łatwo nią rozczesać rzęsy, bez trudu można dotrzeć do tych w kącikach oczu. Kosmetyk ma za zadanie wydłużyć nasze rzęsy, a to wszystko za sprawą 4-milimetrowych włókien. To pojawia się problem... Kosmetyk bardzo ładnie podkreśla oprawę oczu, nie skleja rzęs nie kruszy się, w normalnych warunkach pogodowych się nie rozmazuje. Efekt po użyciu maskary bardzo mi się podoba, jestem zadowolona, ale... Gdzie to wydłużenie? Może kilka włókien tam jest, ale nie zauważyłam by wpływały na długość rzęs. I co teraz? Ogólnie jestem zadowolona bo rzęsy wyglądają ładnie, ale z drugiej strony nie spełnia obietnic producenta. Co o tym myślicie?





12 komentarzy:

  1. Moim ulubionym tuszem jest WonderLash, także z Oriflame. Ale za tym też muszę się rozejrzeć w katalogu, bo to już któraś z kolei pozytywna opinia o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie rozdziela rzęsy, są dobrze rozczesane :) szkoda, że nie wydłuża, ale z drugiej strony masz tusz do codziennego, delikatniejszego makijażu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego jestem zadowolona, wydłużania w sumie nie potrzebuję, ale jak już obiecali... ;)

      Usuń
  3. fajny efekt. bardzo naturalny :) zapraszam Cię do mnie, może spodoba Ci się mój hiszpański blog i zostaniesz na dłużej a ja z wielką przyjemnością się odwdzięczę :)))))))

    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam swój jeden ukochany od długiego czasu i nie zmieniam go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z Oriflame bardzo lubię tusze ;) Teraz mam taki czerwony i jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować inne w takim razie :)

      Usuń
  6. delikatne podkreślenie :) i ładnie wygląda na rzęsach, ale właśnie gdzie to wydłużenie? szkoda, że tego zadania nie spełnia do końca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, co z wydłużaniem? Ale mimo wszystko jestem zadowolona, idealnie sprawdza się na co dzień :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...