czwartek, 6 marca 2014

Haul Oriflame

Pokażę Wam co sobie ostatnio zamówiłam z Oriflame :). W sumie miałam zrobić to wcześniej, ale nie wyrobiłam się przed wyjazdem ;).
Idziemy od lewej. W końcu kupiłam sobie podkład w kompakcie, Giordani Gold. Na razie wydaje się spoko, ale zobaczymy jak będzie później ;). Kosmetyki do stóp są dla mojego Ukochanego, wymuszę na nim recenzję ;). Perfumy trochę mnie rozczarowały, ciekawe czy się do nich przekonam. Żel do usuwania skórek, wiadomo, przydatna rzecz :). Kupiłam sobie też 2 cienie do powiek z serii Pure Colour Mono Eye Shadow, niebawem je Wam pokażę.
Znacie te kosmetyki? Jak się u Was sprawdzają? A może polecicie mi coś innego od Oriflame?


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak przyjadę do Częstochowy to wezmę, zobaczysz czy Tobie się podobają :)

      Usuń
  2. Fajne zakupy. :) Czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę przyznać, iż jest to jedna z firm, które znam słabo, bo nigdy nie stosowałam kosmetyków tej marki... Ale zapachy bardzo mi się podobają... :)
    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...