wtorek, 18 lutego 2014

Bioxsine - szampon przeciw wypadaniu włosów

Blogowanie pozwoliło mi poznać wiele kosmetyków, na które pewnie, sama z siebie, nie zwróciłabym uwagi. Jednym z nich jest szampon Bioxsine, w mojej wersji do włosów suchych i normalnych. Jest to ziołowy kosmetyk, który ma za zadanie przeciwdziałać wypadaniu włosów, pobudzić ich wzrost i wzmocnić je. Za to wszystko odpowiedzialny jest pewien tajemniczy składnik - ziołowy BIOCOMPLEX B11.
Szampon zamknięty jest w płaskiej plastikowej butelce, o pojemności 300 ml, jego cena to ok. 40 zł. Kosmetyk ma gęstą konsystencję, jest wydajny, wystarczy użyć małej ilości do umycia całej głowy. Szampon się pieni. Płyn ma kolor coli, a jego zapach bardzo przypadł mi do gustu. Jest ziołowy i kojarzy mi się z winem, ale nie do końca wiem dlaczego ;).
Początkowo kosmetyku używał mój Ukochany, ale po dłuższym stosowaniu pojawił się u niego łupież i musiał go odstawić :(. Kosmetyk przejęłam ja, moja skóra głowy jest mniej wrażliwa i szampon się u mnie sprawdził. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam, że włosy przestały mi wypadać, a na dodatek zauważyłam wiele nowych, krótkich włosów. Takiego efektu się nie spodziewałam! Moje włosy bardzo się zagęściły i wzmocniły. Wyglądają zdrowo, a po myciu Bioxsine dobrze się układają.
Szampon bardzo przypadł mi do gustu, na pewno na stałe zagości w mojej łazience. Spróbuję też kupić wersję przeciwłupieżową dla Ukochanego :). Jeśli macie problem z wypadaniem włosów to szczerze Wam polecam szampon Bioxsine :)


4 komentarze:

  1. Moje włosy dobrze trzymają się głowy ;o) ale dobrze wiedzieć, że istnieje Bioxine i ma tyle zalet :o)

    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mój ulubiony szampon ostatnio :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...