wtorek, 28 stycznia 2014

Tołpa dermo face, rosacal - płyn micelarny

Bohaterem dzisiejszego postu jest płyn micelarny Tołpa. Dermokosmetyk ten pochodzi z serii Rosacal, przeznaczony jest do cery z rozszerzonymi naczynkami.
Kosmetyk znajduje się w przezroczystej butelce o pojemności 200 ml. Ilość płynu w opakowaniu jest widoczna na pierwszy rzut oka. Nakrętka z systemem press ułatwia dozowanie. Design jest prosty i miły dla oka.
Płyn ma delikatny zapach, który kojarzy mi się z czystością. Dziwny taki, mydlany troszkę. Kosmetyk z łatwością usuwa makijaż, jednym wacikiem jestem w stanie zmyć mocno pomalowane oko. Skóra po użyciu jest czysta i nie podrażniona, nie czuję też ściągnięcia. Jedynie, gdy płyn dostanie mi się do oczu, to strasznie szczypie. Z innymi płynami micelarnymi nie miałam takich doświadczeń. Jeśli chodzi o działanie na skórę naczynkową to za dużo nie mogę powiedzieć, nie mam takiej ;). Płyn działa skutecznie, dobrze zmywa makijaż, a także odświeża skórę. Jest w porządku :).
Cena buteleczki płynu to 27,99 zł, można go kupić na stronie tolpa.pl


6 komentarzy:

  1. 30 zł trochę dużo... ale skoro działa to może faktycznie warto wydać ?? Mam cerę naczyniową, więc dla mnie byłby idealny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa, ale inne płyny też działają i nie szczypią w oczy ;)

      Usuń
  2. gdyby nie to szczypanie:(( to byłby ciekawy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...