sobota, 4 stycznia 2014

Perfumeria Orinetalna Yasmeen

Ten świąteczno-noworoczny czas był bardzo intensywny w mojej pracy. Nazbierało mi się trochę zaległości. Dziś pokażę Wam miejsce w którym byłam zaraz po powrocie z Zakopanego... Perfumerię orientalną Yasmeen. Miejsce to znajduje się w Krakowie przy ulicy Karmelickiej 3. Znalazłam się tam za sprawą Arsenic, w końcu nie mogłam przegapić jej makijaży z użyciem kajala :).No dobra, no to od początku...
Perfumeria ma bardzo przyjemny klimat, orientalno przytulny :). Po wejściu zostałam uraczona pysznymi ciasteczkami i kawą. Skorzystałam z dermokonsultacji z marką Sylveco, moja cera jest strasznie przesuszona (a ja jeszcze spałam przytulona do kaloryfera...). Dokładnie zbadałam asortyment sklepu (cuda! same cuda!), a na koniec Arsenic wykonała na mnie makijaż sylwestrowy. Efekt bardzo mi się spodobał :). Żałuję, że nie mam zdjęć :(. W każdym razie kupiłam sobie kajal i staram się malować podobnie jak to zrobiła Ola :). Żałuję, że nie wzięłam ze sobą karty, wtedy moje zakupy byłyby większe... Ale mogę to nadrobić :D Dla osób mieszkających poza Krakowem dobra wiadomość! Yasmeen prowadzi sprzedaż przez internet :D




przybornik Arsenic :)






3 komentarze:

  1. Właśnie zastanawiałam się, czy Karmelicka jest w Krakowie czy w Częstochowie. Ale co mi tam, do Krk też mogę pojechać. Dla perfum wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kajal, ale średnio pasuje mi taki typowo arabski makijaż :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...