sobota, 18 stycznia 2014

Paese - pomadka z dodatkiem oleju arganowego

Pokażę Wam jedną z moich ulubionych czerwonych szminek. Jest to pomadka Paese, numer 53. Kolor to intensywna czerwień. Jak widać na zdjęciu, kosmetyk znajduje się w czarnym opakowaniu z białym napisem. Na spodzie znajduje się naklejka z numerem. Pomadka ma kremową konsystencję, jest dość miękka, ale nie na tyle by "obruszyć" się w opakowaniu i wyłamać. Za to plus, nie cierpię sztyftów, na które muszę uważać podczas aplikacji. Pomadka łatwo się rozprowadza na ustach, aczkolwiek ja nanoszę ją za pomocą pędzelka. Po utrwaleniu jej odrobiną pudru wytrzymuje na ustach nawet ponad 6 godzin. Taki wynik mnie całkowicie zadowala :). Kosmetyk nie wysusza ust, mam nawet wrażenie, że je pielęgnuje i nawilża. Cena szminki to 23,90 zł, możecie kupić ją na wyspach Paese, lub w sklepie internetowym (klik).
Znacie te pomadki? Co o nich myślicie?





Różowy odcień na tym zdjęciu spowodowany jest tym, że pomadkę naniosłam na podkład i utrwaliłam pudrem

15 komentarzy:

  1. Odważny kolorek :) Dla wielbicielek czerwieni będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo jaki intensywna czerwień ;) Bardzo ładna i kobieca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bardzo kobieco czuję się z takimi ustami :)

      Usuń
  3. Ładny kolor. co do samych pomadek to nie znam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny kolor, ja sie jeszcze na taki nie odwazylam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? Czerwień jest taka klasyczna :)

      Usuń
  5. Podoba mi się, 6 godzin to bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? Też jestem zadowolona, maluję się przed wyjściem do pracy, a po powrocie nadal jest :)

      Usuń
  6. Polubiłam się z tą pomadką :) Jak jedyna nie wysusza mi ust :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie miałam pisać, że coś różowa ta czerwień, ale doczytałam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom tak mi dziwnie wyszło, z podkładem się zmieszało ;)

      Usuń
  8. uwielbiam wszystkie kosmetyki Paese

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...