piątek, 10 stycznia 2014

Mariza róż mineralny

Gdy zobaczyłam w ofercie polskiej marki Mariza kosmetyki mineralne to miałam mieszane uczucia. Nie chciało mi się wierzyć, że to "prawdziwe", czyste minerały, w końcu więkoszość marek winduje ich ceny w kosmos, a tu kosmetyki w rozsądnych cenach...
Wątpliwości rozwiały się gdy w moje łapki trafił róż mineraly, kolor "naturalny róż", wszystko jest ok! W różu nie ma żadnych podejrzanych dodatków. Za 23,40 możemy kupić mineralny róż o pojemności 4 g. Kosmetyk znajduje się w płaskim pudełeczku z sitkiem, które na początku było zabezpieczone naklejką. Przy jej zrywaniu dobrze jest przytrzymać siteczko palcem ponieważ lubi wyskakiwać ;). Małe zastrzeżenia mam do czarnej pokrywki, wolałabym gdyby była zakręcana, a nie nakładana (boję się, że może się otworzyć w kosmetyczce, choć jak na razie nic takiego się nie stało). Do tego plastik bardzo łatwo się rysuje, nie wygląda to estetycznie. To taki mały minusik, czepianie się szczegółów, ale jednak ;). Do różu dołączony był puszek, ale ja do aplikacji kosmetyku używam pędzla. Róż łatwo się nakłada, ładnie się rozciera, a natężenie koloru można regulować aplikując kolejne warstwy. Kosmetyk jest matowy, ładnie modeluje kości policzkowe :). Trwałość kosmetyku jest bardzo dobra, trzyma się cały dzień :).
Róż mineralny marki Mariza spełnił moje wymagania i zadomowił się w mojej kosmetyczce. Jestem z niego bardzo zadowolona i używam go do mojego codziennego makijażu. A Wy znacie już kosmetyki mineralne od Marizy?






4 komentarze:

  1. nie lubię używać produktów sypkich .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze tej linii mineralnych, ale ogólnie marizę bardzo lubię. zastanawiałam się nawet ostatnio nad zostaniem konsultantką.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...