czwartek, 26 grudnia 2013

Z worka Mikołaja

Dziś jeszcze świątecznie, choć wieczorem już muszę iść do pracy... Pokażę Wam co z mikołajowego worka trafiło pod moją choinkę :).

Po pierwsze choinka... Pod choinkę, a raczej na choinkę ;). Wypasiona taka, no nie? :)


Idealna torebka :D Niebawem zobaczycie ją w stylizacji :). Płyta, którą chciałam od dawna :). Termos, teraz ciepła kawa będzie mi towarzyszyć nawet podczas delegacji w Zakopanem, o 4 nad ranem :D. Skarpetki, rajtki i słoooodyyyyyczeee! :D Byłam grzeczna :)
A taki prezent pod choinką znalazł Ukochany :) W zestawie do mojej płyty ;)
A co było pod Waszymi choinkami?

17 komentarzy:

  1. Rozumiem radość z termosu :D Fajne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezenty
    torebka boska

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Grzeczniula byłaś w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna torebka :) ja też mam choinkę pod choinką :D a nawet dwie znalazłam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. byłaś grzeczna i mikołaje to wynagrodzili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesting point of view. Wondering what you think of its implication on society as a whole though? There are times when things like this begin to have global expansion and frustration. I will be back soon and follow up with a response.
    Sea Horse shoe games

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszcze termosu. Musze sobie sama kupic. :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...