niedziela, 29 grudnia 2013

Top coat od Silcare

Nie miałam zwyczaju pokrywania kolorowego lakieru topem. Jakoś nigdy nie mogłam się do tego przekonać, uważałam, że kosmetyk ten nic mi nie daje. Sytuacja zmieniła się, gdy zaczęłam używać topu od Silcare. Kosmetyk znajduje się w typowej, szklanej buteleczce o pojemności 15 ml. Ma wygodny pędzelek, nakłada się bezproblemowo. Jeśli chodzi o schnięcie to w normie. Działanie preparatu jest dla mnie idealne! Lakier staje się błyszczcy, a jego trwałość bardzo się wydłuża. Dzięki topowi mogę wreszcie używać lakierów, które szybko się scierały na końcach, w końcu ten problem przestał dla mnie istnieć :). Manicure trwa nienaruszony przez 3 dni (po czym mi się nudzi i go zmieniam) ;). Dla mnie to najlepsze top coat jaki miałam, już się z nim nie rozstanę :D.
Kosmetyk możecie kupić tutaj (klik) za 9 zł. Bardzo polecam :)



12 komentarzy:

  1. ja mojego jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam ten top, ale zauważyłam że strasznie mi bombelkuje na paznokciach - mimo cieniutkiej warstwy i nie wstrząsania buteleczką T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, u mnie nic takiego się nie dzieje

      Usuń
  3. Mam, ale jeszcze go nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. excellent blog. I as well woud likes To create a url but routinely The advice is every so big or smaller. Is There a web site which could help me experience great niches.? I want how to find a website which will list brand new trends on-line and offline. new offerings which might be marketed. something positive I may write blogs regarding or lens at. Ho did end users pick The themes being Your New homepage?
    jeux de barbies

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię :) nie mam ale kiedyś używałam podobne i dają fajny efekt

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...