poniedziałek, 16 grudnia 2013

Moja opinia o okularach Santino

Nie wiem czy wiecie, ale od wielu, wielu lat noszę soczewki. Tak dzień w dzień przez 10 lat. Zakładałam je po przebudzeniu, a zdejmowałam przed snem. Od jakiegoś czasu zaczęłam myśleć, że fajnie by było zmieniać je na okulary, choć na kilka chwil... I stało się! W końcu i ja mam atrybut blogerek i dziewczyn przeprowadzających rozmowy kwalifikacyjne w korporacjach... (Pozdrawiam Ukochanego :)) Trafiły do mnie okulary Santino, które można kupić w sklepie kodano.pl. Santino to modne wzory oprawek i przystępne ceny. Ja wybrałam sobie model KP213 C1, chciałam by moje okulary były uniwersalne i do wszystkiego mi pasowały. Teraz wzdycham do innych wzorów, bardziej "kolorowych" ;). Okulary Santino okazały się świetnie wykonane i po prostu ładne :). Do okularów dołączone zostały etui i ściereczka :). Początkowo myślałam, że będą mi służyć jedynie w domu, ale okazało się, że noszę je gdy tylko mogę :). Jak nie idę do pracy to soczewki dla mnie nie istnieją :D. Jedynym problemem dla mnie jest to, że jak je zdejmę to naprawdę kiepsko widzę, ciężko mi się bez nich pomalować... Dziewczyny noszące okulary, jak Wy to robicie? Polecam Wam gorąco zakupy w sklepie kodano.pl i zachęcam do zapoznania się z ofertą marki Santino :). Myślę, że warto :). A teraz się chwalę, a co!
A, jeszcze jedno! Do końca grudnia możecie skorzystać z promocji -30% na oprawki Santino! :)




<3




teraz mogę robić doktorat :D

Ps.
Jadę na delegację do Zakopanego, bloga nie ogarnę, ale zapraszam do śledzenia mnie na instagramie (klik) <3 tam będę cały czas :)

21 komentarzy:

  1. wybrałaś fajne oprawki, muszę odwiedzić ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te okulary <3 Ja też przymierzam się do wymiany oprawek i zebrać się nie mogę :/

    OdpowiedzUsuń
  3. tam można kupić same oprawki? czy razem ze szkłami?

    OdpowiedzUsuń
  4. kinda like the article that you posted actually. it really isnt that simple to find great stuff to read (you know.. READ and not just browsing through it like a zombie before going to yet another post to just ignore), so cheers man for not wasting my time on the god forsaken internet.
    Jeux de coiffure

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie same oprawki, ale okularów używam tylko do komputera :) Swietny blog, tak trzymaj ! Lubię tu zaglądać :) przyznam Ci się, że zmotywowałaś mnie do założenia własnego bloga.. :) o urodzie i stylu życia.
    moje "poczynania" będziesz mogła obserwować na www.steptobeauty.blogspot.com :) Pozdrawiam Cię i zapraszam do obserwowania! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, muszę zobaczyć Twój blog :)

      Usuń
  6. o widzę, że obie wybrałyśmy taki sam model

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...