czwartek, 12 grudnia 2013

Mój świąteczny PaeseBox

Dziś się pochwalę moim świątecznym Boxem od Paese <3. Pudełeczko ma czarny kolor i białe logo na pokrywce. Ma klasyczny minimalistyczny wygląd. Szkoda tylko, że w transporcie lekko się pogniotło... Po otwarciu pudełka oczka mi się zaświeciły :). W środku znalazłam trzy miniaturowe lakiery do paznokci, w tym jeden piaskowy. Kolory idealne, lepiej być nie mogło. Do paznokci jest jeszcze utwardzacz z żelazem, miałam go już i dobrze wspominam :). Podwójny cień do powiek w odcieniach szarości to niestety nie jest strzał w dziesiątkę, totalnie nie moje kolory, za to róż z olejem arganowym ma idealny odcień :). W pudełku znalazła się także miniaturka płynu micelarnego, będzie idealna do wyjazdowej kosmetyczki! :) Bronzer w odcieniu 1M ma dość neutralny kolor i wydaje mi się, że lekko rozświetla, muszę się mu przyjrzeć. Dwa miniaturowe pudry: bambusowy z jedwabiem i ryżowy, to rzeczy, które zawsze się przydadzą. Na koniec hit, pomadka z olejem arganowym w pięknym odcieniu czerwieni (nr 53) <3. Jestem zadowolona z takiego pudełka :)
A Wy już macie już swój PaeseBox?





 

22 komentarze:

  1. U mnie to samo tylko w innych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie dodałaś fotki szminki, fajne odcienie lakierków. zapraszam do swojego paese boxa http://kosmetycznieukachy.blogspot.com/2013/12/swiateczna-edycja-paeseboxa-i-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szmince (a właściwie szminkom) poświęcę osobny post :)

      Usuń
  3. Mnie od pewnego czasu kuszą ich pudry ryżowy i bambusowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go zamówić :) a miałam ograniczyć wydatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na święta moźna sobie pozwolić

      Usuń
  5. Ja zamawiałam takie pudełeczko rok temu, przy ostatniej akcji i średnio byłam zadowolona z tego pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie pełnowymiarowe produkty trochę inne, ale miniaturki takie same :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że trafiły w Twój gust :)

      Usuń
  7. Zastanawiałam się nad kupnem tego boxa, ale zawartość jakoś mnie nie powaliła. Mam utwardzacz/ utrwalacz z tej firmy i wypada słabo. Użyjesz to się przekonasz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejne fajne pudełeczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hai bisogno di un lavoro part time ti consiglio il qui presente sito web. Cerchi telelavoro online?
    Jeux de beauté

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...