piątek, 20 grudnia 2013

Mikołajkowe szaleństwo z Joanną

6 grudnia (już trochę czasu temu...) w krakowskim klubie Lustra odbył się mikołajkowy event marki Joanna. Na wydarzenie zostały zaproszone blogerki kosmetyczne. Na spotkanie wybrałam się w towarzystwie Angel i Arsenic :). W klubie szybko okazało się, że widzę więcej znajomych twarzy :).
Na początku miałyśmy okazję zapoznać się z historią marki Joanna, a także zobaczyć nowości oferowane przez markę :). Następna część to były pokazy fryzur i makijażu. W końcu wiem jak pomalować usta by wyglądać jak człowiek i nie straszyć ludzi :). Pani z Natur House opowiedziała nam o zdrowym odżywianiu (co wywołało ostrą dyskusję w naszej loży). Na koniec odbyły się warsztaty ze stylistką, podczas których miałyśmy okazję dowiedzieć się jaki typ sylwetki posiadamy :). Było bardzo fajnie :D. Zobaczcie zdjęcia :)

Ach, jeszcze jedno! Podczas spotkania bardzo często padało hasło "królik" :D W różnych kontekstach, ale i tak mnie to cieszyło niezmiernie XD


A to otrzymałam na spotkaniu :)





A to moja nagroda :)



10 komentarzy:

  1. Żałuję, że jednak się nie wybrałam na to spotkanie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję włosowej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę spotkania:) Po filmiku Angel, w którym pokazywała co dostałyście, pobiegłam do sklepu po te małe słodkie żele pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościć :)
    P.S. Fajna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.kosmetykibeztajemnic.pl/2013/12/po-przerwie-mikoajowe-szalenstwo-z.html U mnie też wrażenia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne musiało być to spotkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że się świetnie bawiłyście

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy blog, fajnie sie go czyta i ogląda ;)
    wesolych swiat!
    zapraszam do mnie:)
    www.mkujawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...