środa, 13 listopada 2013

Panowanie obejmuje...

...Księżniczka Vivienne :D. Osoby obserwujące mój fanpage już od jakiegoś czasu znały imię królisi, ale przyszła pora ogłosić to wszystkim :). Uszata już się zadomowiła w naszym mieszkanku, a nawet odbyła pierwszą podróż Kraków - Częstochowa - nocleg u babci - Katowice - Kraków :). W międzyczasie zsiusiała się na podłogę w nowym mieszkaniu mojej przyjaciółki <3. Jest już częścią rodziny :)

Ps.
Rozkraczył mi się aparat i photoshop, ale do jutra ogarnę. Na pewno!


18 komentarzy:

  1. Ja mam Toffika:D Podobny do Twojej królewny- kolory ma takie same tylko jest łaciaty :D Kochane stworzonka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowia Wam życzę, bo taki sezon jest przeziębieniowy..

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałam królika ale mój chłopka się uparła chomika :/ No chomik zawitał u nas. Śliczne masz zwierzątko

    OdpowiedzUsuń
  4. słodziak! Ja miałam szczurka...

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna, przesłodka!
    Dałaś jej buziaka od Cioci Aguni? ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...