poniedziałek, 25 listopada 2013

Nieszczęsna maseczka Mariza - ciąg dalszy

Na pewno pamiętacie moje śmierdzące odkrycie - maseczkę Mariza, która hmm... sfermentowała? (klik) Postanowiłam wyjaśnić sprawę (bo to w końcu dość dziwne) i napisałam do firmy Mariza. Ucieszyłam się gdy skontaktowała się ze mną przedstawicielka firmy. Mariza nie zamiotła sprawy pod dywan, tylko stanęła na wysokości zadania :). Podczas rozmowy telefonicznej dowiedziałam się, że maseczka jest już badana, bo do firmy trafił wcześniej kosmetyk w takim stanie jak mój. Sprzedaż oczyszczającej maseczki została wstrzymana do czasu wyjaśnienia sprawy. W momencie rozmowy nie wiadomo było co "dolega" kosmetykowi, ale Mariza dokonywała wszelkich starań by to zbadać. Wiadome było natomiast, że kosmetyk jest mikrobiologicznie czysty. Może zadziało się coś w transporcie? Jeszcze nie wiadomo. W każdym razie postawię Marizy oceniam bardzo pozytywnie, w końcu wpadka może zdarzyć się każdemu, a najważniejsze są działania po takim incydencie. Przedstawicielka firmy przeprosiła mnie za zaistniałą sytuację i zaproponowała, że w ramach zadośćuczynienia przekaże mi wybrany kosmetyk. Wybrałam sobie róż mineralny bo bardzo mnie intrygował ten produkt. Byłam ciekawa czy to nie ściema z tymi minerałami, szczególnie, że cena kosmetyku jest o wiele niższa niż podobnych kosmetyków firm specjalizujących się w kolorówce mineralnej. Już teraz mogę Wam powiedzieć, że to czyste minerały :). Zabieram się do testowania :). Dodatkowo w paczce od Marizy znalazłam cielistą kredkę do linii wodnej oraz błyszczyk :). Mimo małej wpadki firma obroniła swoje dobre imię i przekonała mnie, że dba o jakość swoich produktów, jak i o zadowolenie klientów :).

16 komentarzy:

  1. Nieszczęsna maseczka drugiej osoby, to moja. Nic nie pisałam Ci wczesniej bo ciekawa byłam czy reakcja na to będzie taka sama i nie zawiodłam się ani trochę : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! Mariza świetne poradziła sobie z sytuacją :). Swoją drogą ciekawe co się zadziało z tymi maseczkami?

      Usuń
  2. Bardzo fajnie się zachowali :) Milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się zachowali. Miłego testowania :) Zapraszam w w wolnych chwilach do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie stanęli na wysokości zadania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Firma spisała się fantastycznie, ja mam tą maseczkę i na szczęście nic złego się z nią nie stało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, fajna ta maseczka była... Zanim ją trafiło :(

      Usuń
  6. Super zadośćuczynienie. Żeby wszystkie firmy tak traktowały kosumentów.. ehh marzenia ściętej głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grunt, że polska firma daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i to rozumiem! Super podejście i szybka reakcja ze strony firmy

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie jakbym teraz napisała o swojej to by nie uwierzyli... Ale razem z Twoim i moim to już trzeci przypadek ;/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...