środa, 27 listopada 2013

Magiclash - efekty

Nadeszła pora by pochwalić się rzęsami :D. Jak wiecie już przeszło miesiąc stosuję serum do rzęs Magiclash. Stosuję je przynajmniej raz dziennie, a gdy zostaję w domu i nie mam makijażu to nawet 3 razy zdarza się nakładać :). Kosmetyk aplikuje się za pomocą cienkiego pędzelka, typowego do linerów. Jest on bardzo wygodny, gdy zużyję cały preparat (jeszcze trochę to potrwa, serum jest bardzo wydajne) to spróbuję malować nim kreski. Przez cały czas używania preparatu nic mnie nie szczypało, nie podrażniało, a oczka nie były przekrwione (przynajmniej nie bardziej niż wcześniej ;)). No dobra, pora na efekty! Dolne rzęsy są wyraźnie dłuższe i ładniejsze, przy górnych ciężej to zaobserwować, ale zdjęcia prawdę powiedzą :). Patrzcie!

Tak było przed:

A tak jest teraz:




Odżywkę Magiclash możecie kupić tu (klik) :)

Ps.
Muszę kupic obiektyw, po prostu muszę :(

5 komentarzy:

  1. ja mam dwie najpopulerniejsze i najdroższe w domu, ale stoją sobie narazie. Po jednej rzęsy mi wypadły , tzn większość i mam teraz cienkie i miękkie. Wczesniej miałam identyczne jak Ty, wręcz krzaczaste. Porażka ,trzeba uważać żeby nie przedobrzyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wydaje, że różnica jest na lepsze

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dolne rzesy po wygladaja duzo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie widać już efekt. Masz więcej rzęs i wydaja się troszeczkę dłuższe.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...