piątek, 15 listopada 2013

Cukrowe perełki i jest miło

Bohater dzisiejszego postu trafił do mnie na spotkaniu blogerów w Warszawie. Początkowo zaintrygowała mnie naklejka z napisem 3D. Co to może oznaczać? Po cichu miałam nadzieję, że to piasek... I tak właśnie jest :D. Lakier Garden of colour, nr 112 to piasek w odcieniu bladego różu, z błyszczącymi drobinkami :). Buteleczka o pojemności 15 ml wykonana jest z matowego szkła. Wygląda to ładnie, mały minusik za zakrętkę, srebrny plastik wygląda troszkę tandetnie, ale to już szczegóły. Lakier jest meeeega uroczy :). Dwie warstwy dają dobry efekt. Łatwo się nakłada (jak to piaski), szybko schnie, a na paznokciach wytrzymuje całe 2 dni (potem zaczyna się ścierać na końcówkach). Jak dla mnie ideał. Mówiłam już, że wygląda słodko? Uwielbiam go <3 <3 <3 Wata cukrowa i serduszka :D Lakier można kupić z sklepie Silcare (klik) za 11,99 zł. Kupujcie bo fajny jest :D Ja Wam to mówię! :D



24 komentarze:

  1. Wooo, ale śliczności :)

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja także stwierdzam, że jest fajny, nawet bardzo! uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ano :D Jeden z moich ulubionych piasków :)

      Usuń
  4. Jak nie jestem fanką piasków, to dzięki tej buteleczce po raz pierwszy lakier piaskowy mi się podoba ;) Bardzo wdzięcznie wygląda. Z checią pomalowałabym nim pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie słodziak! :D Chcę go!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładniutki, ale irytuje mnie fakt, że prześwitują końcówki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takich kolorach przymykam na to oko ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie kolorki. Piski pokochałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooj mam szanse się zakochać! Uwielbiam piaski i uwielbiam takie odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedz mi, jak nazywała się ta Twoja śliczna paletka? Pamiętam tylko, że chyba na "s" :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...