niedziela, 20 października 2013

Zapuszczam rzęsy z Magiclash

Kilka dni dotarła do mnie przesyłka od dystrybutor-sklep.pl/, która zawierała odżywkę do rzęs Magiclash i trzy próbki kosmetyków Gehwol. Magiclash to preparat zawierający wyłącznie naturalne składniki, które nie uczulają. Odżywkę staram się nakładać 2-3 razy dziennie :). Ponoć efekty mają być widoczne już po 10 dniach. Nie mogę się już doczekać :). Dzisiaj za to pokażę Wam stan moich rzęs przed kuracją. Ciekawi końcowych efektów? Ja bardzo! :) A może ktoś z Was już stosował tą odżywkę?





21 komentarzy:

  1. To czekam teraz 10 dni. Ciekawe czy zadziała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooj ta sól do kąpieli stóp jest wspaniała!
    A o odżywce pierwszy raz słyszę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na relacje po zakończeniu kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem pewna, czy twoim rzęsom potrzebne jest wspomaganie. Są bardzo ładne. Po kuracji to chyba będziesz nimi trzepotać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ciekawa jestem efektów :) I czasu, w jakim się te efekty utrzymają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W instrukcji jest napisane, że należy używać co kilka dni dla podtrzymania efektu :) Zobaczymy jak to w praktyce wygląda :)

      Usuń
  6. Jestem bardzo ciekawa efektów! Moje rzęsy potrzebują jakiejś kuracji wzmacniającej, bo odnoszę wrażenie że jest ich coraz mniej ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno poinformuję jak i czy działa ;)

      Usuń
  7. Poprawny adres sklepu
    http://www.dystrybutor-sklep.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...