środa, 16 października 2013

Wear berries!

Ha! Dziś będzie o szmince, którą kupiłam sobie na szybko przed weselem ;). Jest to trwała pomadka do ust Essence. W promocji w SuperPharm ustrzeliłam ją za jakieś 8 zł z groszami. Wybrałam kolor Wear berries! (09), z dwóch powodów... Po pierwsze spodobał mi się, po drugie to był jedyny dostępny ;). Jest to intensywny róż wpadający we fiolet :). Opakowanie wykonane jest z matowego, czarnego plastiku. Na skuwce wytłoczone jest logo marki. Kolor pomadki oznaczony jest na spodzie, a także odpowiada kolorowemu pierścieniowi na opakowaniu. Na sztyfcie również mamy wytłoczone logo, całkiem fajnie to wygląda :). Pomadka ma kremową formułę, dobrze kryje. Co do trwałości mam mieszane odczucia. Jeśli nie jem i nie piję to jest baaardzo trwała. Jeśli natomiast spożywam coś to już nie jest tak fajnie, ale w sumie to szminka, one już tak mają ;). Po zakończeniu posiłku trzeba nanieść poprawki ;). Pomadka nie wysusza ust, dobrze się nosi :). Lubię ją, no! Kolor mi się podoba, opakowanie jest ładne, cena przystępna... Ciekawa jestem innych kolorów, chętnie przygarnę jakąś czerwień.
A poza tym dostałam dziś wypłatę (pierwszą już taką prawdziwą w nowej pracy ;)), jestem szczęśliwa i góry mogę przenosić ;).
Ach, i sorry za jakość zdjęć, ciemno i ponuro dziś, nie mogłam za dużo zdziałać :(





19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie dało rady przy tym oświetleniu, nic mi nie wyszło, jutro spróbuję, oby było jaśniej ;)

      Usuń
  2. No pokaż ją koniecznie na swych usteczkach zacnych :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż żałuję, że w żadnej pomadce nie wyglądam dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek piękny choć nie dla mnie. Zapraszam na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwie z tej serii i na pewno siegne po kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolor, szkoda, że nie pokazałaś fotki na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ją i jeszcze 07 i obie są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...