niedziela, 27 października 2013

Oriflame Colour drop, znów zapomniałam lusterka

Colour drop od Oriflame to pierwsza szminka dopasowana do kształtu kobiecych ust, a przynajmniej tak twierdzi producent ;). Czy się z tym zgadzam? Zaraz się dowiecie :).
Opakowanie pomadki jest ciemno różowe, troszkę mniejsze niż tradycyjnych szminek. Wygląda atrakcyjnie, podoba mi się. Sztyft też jest węższy. Masa kosmetyku to tylko 2 g, o połowę mniejsza od zwykłych.
Mój kolor to Melting Pink, delikatny odcień różu. Krycie jest średnie, to jakby połączenie pomadki i błyszczyku. Formuła jest lekka, kremowa, mam wrażenie, że szminka nawilża moje usta (a na pewno ich nie wysusza). Zapach kosmetyku jest dziwny. Wydaje mi się trochę słodki, ale przede wszystkim jednak dziwny ;). Pomadka trzyma się na ustach standardową ilość czasu, nie jest super trwała, ale też nie znika od razu.
A teraz rzecz najważniejsza... Kształt sztyftu. Ma on kształt kropli wody, jest tak wyprofilowany by teoretycznie było możliwe malowanie ust bez patrzenia w lusterko... A jak to wygląda w praktyce? No właśnie, potrzebna jest do tego praktyka ;). Po kilku razach bez problemu potrafię równo pomalować usta :). Na początku miałam problemy z kącikami ust, ale wszystko jest kwestią wprawy :). Pomadkę używam w pracy (bez lusterka) i jestem zadowolona z łatwości aplikacji :).
Kosmetyk kupiłam w promocyjnej cenie 15.99 zł, i nie żałuję, ale za regularną cenę (25 zł) bym jej raczej nie kupiła ;). Jeśli trafię na promocję to wypróbuję inne kolory :). A Wy znacie tą pomadkę?






11 komentarzy:

  1. Przyjemny kolor, ciekawe jak inne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MNie na początku skusiła, później ją sobie odpuściłam, fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez lusterka to ja tylko pomadkę ochronną nakładam , innych rzeczy nie mam odwagi :) Ale kolorek fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne usta :) w końcu je pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam odcień drop od fuchsia i bardzo ją lubię :) Idealna do dziennych makijaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest ładna, nieco podobna do Eliksirów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor! :D Jak popatrzyłam na kolor pomadki to myślałam, że na ustach odcień będzie ciemniejszy.. Ale podoba mi się. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście bardzo fajny kształt, chociaż kropli wody mi on nie przypomina :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na Twoich ustach kolor wygląda zacnie, ale odnoszę wrażenie, że z natury masz takie malinowe usta, co?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...