czwartek, 10 października 2013

Dr. Nona sól z Morza Martwego eukaliptusowo-tymiankowa

Zacznę od tego, że nie wiem czemu po "Dr" jest kropka, moim zdaniem nie powinno jej tam być... No, ale jest więc ja ją też stawiam, "Dr. Nona", o! Teraz możemy iść dalej. Sprawa jest poważna bo chodzi o cudowną sól z Morza Martwego, która ma niesamowite właściwości i jest do wszystkiego ;). Moja wersja ma zapach eukaliptusa i tymianku. Produkt znajduje się w plastikowej butelce, a jest go tam 300 g. Opakowanie jest takie fajne :). Nie powiem Wam dlaczego (bo sama jeszcze na to nie wpadłam), ale jest fajne i już ;). Jeśli chodzi o zawartość to teoretycznie powinnam paść na kolana, dodawać ją do wszystkiego, jeść, pić i przemywać oczy (no dobra, trochę się zapędziłam, oczy zostawmy w spokoju). W praktyce wygląda to tak: w wodzie z solą moczę sobie nóżki. Tylko i wyłącznie. Chociaż bardzo bym chciała, to inne zastosowania nie wchodzą w grę... Niestety, ale zapach kosmetyku skutecznie odstrasza mnie od bliższych kontaktów i powstrzymuje przed spożyciem. Eukaliptus i tymianek nie pachnie dla mnie zbyt apetycznie ;). Nie jestem w stanie ocenić wszystkich właściwości tego produktu. Wiem jedynie, że do moczenia stópek jest całkiem ok. Jak każda sól ;). Trochę szkoda, że cudowne właściwości soli pozostaną dla mnie zagadką, ale cóż zrobić? Jeśli Wam nie przeszkadza zapach to kosmetyk możecie kupić za 34 zł o tutaj (klik).




17 komentarzy:

  1. Lubię takie sole zwłaszcza latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Ja też latem jakoś chętniej sięgam po sole

      Usuń
  2. oj Ty głuptasku - bo ta sól się je!!!!! Mam kolezankę i wcina a dokładniej ssie po kilka "perełek" dziennie i nie choruje już od dobrych kilku lat. Próbowałam jej ale niestety ja się nie mogłam przemóc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wiem, co do soli nic nie mam, czasami wcinam taką zwykłą... Ale zapach eukaliptusa nie przejdzie, bleeeeeeeeeeeee. Gdyby była wersja bezzapachowa to bym wcinała :D

      Usuń
  3. acha zapomniałam dodac, że ja płynem do płukania ust Dr. Nona wyleczyłam sobie dzięki tej kolezance... katar - wkraplałam go do nosa... tak tak płyn do płukania ust

    OdpowiedzUsuń
  4. Dr. z kropką, bo taki też skrót ma w użyte w dopełniaczu słowo 'doktor' :D Ale mądra się teraz poczułam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie ładne, ale zapach nie mój, więc pewnie tez bym tylko stopy moczyła

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś dla mnie uwielbiam produkty z Morza Martwego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak będziesz mieć chore gardełko (czego nie życzę) to masz już specyfika na to :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ziarenko lub dwa można sobie włożyć pod język, wtedy nie odczuwa się tak bardzo tego gorzkiego smaku. "Najłagodniejsza smakowo" jest sól o zapachu rumiankowym. Myślę, że to kwestia przyzwyczajenia, bo u mnie dzieci wcinają sól Dr Nona i się nie krzywią. A jest to fajny sposób na uzupełnienie minerałów i mikroelementów w organizmie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę uzupełnić zapasy!!!
    Uwielbiam te sole! Kupuję je dla Juniorka, dodaję do kąpieli, robię płukanki oraz używam ich do inhalacji, sama biorę czasami kilka kryształków pod język. Miałam wszystkie 4 wersje i najpiękniej pachnie patchula !!! Uwielbiam.
    Używaliśmy też innych kosmetyków jak krem dynamiczny czy balsam solaris. Są mega drogie, ale działanie mają na prawdę dobre.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nigdy nie mialam tych soli ale raczej tez stosowalabym je tylko do moczenia stop :)

    OdpowiedzUsuń
  11. polecam sole dr. nona sama łykam kryształki i popijam wodą bo ssać też nie dam rady, ale większość zastosowań stosuję na córce, daję do inhalatora z solą fizjologiczną jak jest przeziębiona, robię ciepłe skarpetki na noc, smaruję się solą z wódką gdy cie łamie w kościach :), zmywam makijaż tonikiem z soli. Próbowałam krem dynamiczny jest super zwłaszcza na ból głowy w moim przypadku zmiast tabletki smaruję czoło i ból mija, balsam solaris stosuję zamiast kremu na buzię pod makijaż, skóra super, herbatka gonseen też extra, kapsułki okseen działają jak antybiotyk przy infekcji, stanach zapalnych zamiast chemicznego antybiotyku z apteki który harata żołądek i wątrobę, krem pod oczy ma działanie obkurczające można go jeść.... tak nie śmiejcie się, wytestowany na mojej córce która ma nacm produkcie mieć zwłaszcza dla córkizyniaka na języku, też miałam obawy żeby go jej dac ale spróbowałam właśnie przy stanie zapalnym i pomaga obkurczać pęcherze na języku, wiem produkty są drogie i nie każdego stać mnie też ale staram się co jakiś czas po jednym produkcie mieć zwłaszcza dla córki. POLECAM!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też znam te sole, są rewelacyjne i bardzo szerokie mają zastosowanie. Do kąpieli, do płukania gardła, na przeziębienia - w połączeniu z wódką :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...