środa, 4 września 2013

Ziaja krem do rąk ochronny z ekstraktem z bawełny

Alergicznie reaguję na niestworzone obietnice producentów. Ze zwykłego kosmetyku próbuję zrobić coś co zrobi nam bezinwazyjną korektę plastyczną, a w wolnej chwili zetrze kurze. No dobra, troszkę przesadzam, ale tylko troszkę :). Faktem jest natomiast, że nie ma nic gorszego niż niespełnione obietnice. Jak to się ma do dzisiejszego bohatera? Czytajcie dalej :)
Gdy zobaczyłam białą tubkę o minimalistycznym designie to za dużo sobie nie obiecywałam po jej zawartości. Krem wygląda dość niepozornie ;). Tubka o pojemności 100 ml, a na odwrocie zwięzła informacja. Według producenta krem ma intensywnie nawilżać skórę rąk narażonych na częsty kontakt z detergentami, oraz wrażliwych na wiatr, mróz, zmiany temperatury. Cudów nie obiecują, jest więc szansa, że nie będzie rozczarowania ;).
Krem ma delikatny, przyjemny zapach i lekką formułę. Wchłania się momentalnie, muszę przyznać, że to było dla mnie wielkie zaskoczenie! Już po chwili dłonie są nawilżone, czuję, że są miękkie i delikatne, ale nie ma na nich tłustej, czy wilgotnej warstwy. Efekt nawilżenia utrzymuje się długo, stosując krem kilka razy dziennie unikam uczucia wysuszenia skóry.
Krem początkowo wydawał mi się taki "zwykły", a okazało się, że nieźle mnie zaskoczył :). Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że obietnice producenta zostały spełnione! Ze względu na szybkość wchłaniania i brak tłustego filmu, kosmetyk będę używać podczas szycia i rysowania. Czegoś takiego potrzebowałam!
Krem można kupić tu (klik) w cenie 3,90 zł :)


21 komentarzy:

  1. Krótka recenzja ale przekonująca do kupna ;) Ja jestem wybredna co do mazideł do dłoni i używam je w ilościach hurtowych ;) Od jakiegoś czasu trzymam się kremów z mocznikiem bo tylko one wydają mi się nawilżać i pielęgnować dłonie, ale skusze się na Ziaję :) choć nie widziałam jej jeszcze na pólkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje dzielę na różne kategorie, np. "na noc", "do masażu podczas oglądania tv" itp. ;). Ten trafia do kategorii "podczas pracy" ;). Dla mnie to ideał do stosowania w ciągu dnia, w końcu mogę spokojnie coś narysować, albo wziąć książkę do ręki :D

      Usuń
    2. Dopiero co zaczęłam Cie czytać, wiec mogłabyś zdradzić co używasz na noc? taki the best krem? :)

      Usuń
    3. Standardowo swisso logical hand lotion Zepter, a od czasu do czasu Pat&Rub z serii spa (gdy akurat jest bliżej niż ten pierwszy ;))

      Usuń
  2. tej wersji nie miałam. ale z przyjemnością zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo często kosmetyki z takim minimalistycznym designem i opisem okazują się najlepsze.
    też mnie wkurzają długaśne opisy producenta... czytam czytam i stwierdzam, że obiad też powinien gotować ;)
    kremów do rąk mam już na liście do wypróbowania mnóstwo... dopisuję kolejny ;) tego nigdy za wiele...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Producenci muszą w końcu zrozumieć, że im mniej naobiecują tym mniejsza szansa na rozczarowanie ;)

      Usuń
  4. bardzo ciekawy produkt, ja lubie ta firme, ma dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go i u mnie się niestety nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego kremu nie miałam, ale za tą cenę chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna recenzja
    produkt ciekawy i ta cena,..

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście szybko się wchłania, jak dla mnie za szybko. Jest po prostu za słaby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest idealny do stosowania w ciągu dnia :D Nie lubię czuć kremu na dłoniach gdy coś robię

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...