środa, 18 września 2013

Wymień stary tusz na nowy!

A właściwie na miniaturkę maskary Clinique :). Taka promocja aktualnie w Douglas. Pogrzebałam w szufladzie i znalazłam totalnie skamieniały tusz z Avon :). Byłam dziś w okolicach Douglasa, wstąpiłam i mam :D :D :D Dodatkowo dostałam voucher na miniaturkę płynu do demakijażu (przy zakupie tuszu Clinique). Na pierwszy rzut oka kosmetyk zapowiada się fajnie, ma gęstą szczoteczkę, a takie właśnie lubię najbardziej :). Znacie ten tusz? Jakby co to w Douglasie w Bonarce jeszcze dużo miniaturek zostało :)



15 komentarzy:

  1. Ale mi żal, że mieszkam w maleńkim mieście, gdzie nie ma sklepów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten tusz z Clinique;) bardzo fajny jest;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczoteczka przypomina mi te z tuszów, które bardzo lubiłam więc jestem pozytywnie nastawiona i pokładam w nim wielkie nadzieje :)

      Usuń
  3. Znam ten tusz (też z wymiany) i zupełnie mi nie leżał. Teraz jeszcze dostałam kolejną miniaturkę w prezencie więc odpuściłam sobie tę kampanię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, mam nadzieję, że mi podpasuje bo szczoteczka mi się podoba

      Usuń
  4. A w Sephorze dla odmiany można wymienić stary podkład na miniaturkę podkładu też Clinique 7 ml:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, szkoda że ja mam tak daleko do Douglasa ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, ale świetna okazja! Do kiedy ona trwa? I można obojętnie jaki tusz? Ten z Avonu też mi się skończył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? :D Nie wiem, pewnie do wyczerpania zapasów, ale głowy nie dam. Obojętnie jaki, ja wzięłam najbardziej zaschnięty jaki u mnie zalegał ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...