środa, 25 września 2013

Wrzos od Golden Rose

Lakiery nie pokazują się u mnie zbyt często, ale od czasu do czasu mam chętkę o nich pisać. Dziś wzięło mnie na kosmetyk, który przywiozłam sobie z Turcji. Tam lakiery GR są troszkę tańsze niż w Polsce. Te z serii Paris kosztowały ok. 4 zł, szkoda było nie brać ;). W moje łapki wpadł odcień nr 145, który nazwałabym opalizującym wrzosem. Sama nie wiem czy ten kolor mi się podoba, czy nie, w każdym razie na tyle mnie zaintrygował, że musiałam go kupić.
Pędzelek lakieru jest dość wąski, ale mimo to wygodnie mi się maluje. Lakier kryje po trzech warstwach, na szczęście czas schnięcia jest przyzwoity nawet tak niecierpliwa osoba, jak ja, jest w stanie pomalować paznokcie ;). Minusem kosmetyku jest to, że lakier ściera się z końcówek paznokci pod koniec pierwszego dnia noszenia. Może nałożenie topu poprawi jego trwałość, ale nie próbowałam jeszcze.
Nadal nie wiem co mam myśleć o tym kolorze, czy jest ładny, czy paskudny ;). Co o nim myślicie? Ja jeszcze muszę wyrobić sobie zdanie, ale myślę, że mimo wszystko często będę go nosić na paznokciach :)



14 komentarzy:

  1. Dla mnie każdy fiolet jest paskudny i nic na to nie poradzę. W szafie i domu nie mam kompletnie nic tej barwy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie przepadam za fioletami :)

      Usuń
    2. Ja lubię śliwkowe odcienie, a do tego mam mieszane uczucia, ale mimo wszystko musiałam go mieć :)

      Usuń
    3. ja kocham fiolety, ale ten mi się nie podoba :<

      Usuń
  2. Ten taki jakiś siny się wydaje. Zdecydowanei lepiej wyglada w butelce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no jest taki siny :) Nie lubię takich, ale ten lakier mnie urzekł czymś ;)

      Usuń
  3. ładny delikatny kolorek

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny,nawet nie wiem czy go gdzieś nie mam :D pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor wrzosu lubię, ale ten jest przeokropny! ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podoba, ładny kolor a delikatny metaliczny pobłysk dodaje charakteru ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...