niedziela, 22 września 2013

Wakacyjne wspomniania (dużo zdjęć)

Tydzień temu wróciłam z moich wakacji, a mam wrażenie jakby minęło już kilka miesięcy ;). Tak już zdążyłam się napracować ;). Sezon grzewczy się rozpoczął, pora powspominać :).

W tym roku padło znowu na Turcję, ale tym razem dla odmiany Alanya. No cóż, następnym razem wrócimy do Bodrum, bardziej się nam jednak podobało <3

 Na przeciwko naszego hotelu czekały na mnie kic kice <3 tylko mnie może to spotkać :D

 Prawie każdy dzień rozpoczynałam od kanapek z masłem orzechowym :D. Trzeba mieć energię na cały dzień... I noc ;)
Nadprogramową energię oczywiście musiałam spalać na bieżąco ;)

Po "ostrym treningu" można lajtowo popluskać się w wodzie :)


 Popołudnia i wieczory spędzaliśmy na zwiedzaniu i spacerach :) (i uciekliśmy przed ufo, ciągle nas śledziło!)
 Mieliśmy nawet naszego spacerowego pieska Azorka :D
 Jeszcze późniejsze wieczory to czas na imprezy ;) Np. tu:
Szalone noce odsypiałam na plaży ;)
A gdy już zebrałam siły to wracałam do żywych (i znów to ufo!)
Nadzorowałam budowę zamku...
 Dla prawdziwej księżniczki :D <3 <3 <3
 
 Chcę więcej! :D

10 komentarzy:

  1. ale piękne widoki :) zazdroszcze :D i tak zaplanowany dzien :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam korzystać z każdej minuty ;) W końcu tylko tydzień tam byłam ;)

      Usuń
  2. też byłam w Turcji polecam każdemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turcja to moje ulubione wakacyjne miejsce :)

      Usuń
  3. I to ma być dużo zdjęć? Za mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak już zanudziłam zdjęciami ;) Ale jeszcze jedna stylizacja wakacyjna czeka na publikację ;)

      Usuń
  4. Mi wyjazdy do Turcji wypadają co 6 lat :D Byłam 2 razy w Alanyi i raz w Oludeniz, widoki tam są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. w Alanyi spędziłam najlepsze wakacje swojego życia.. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...