piątek, 27 września 2013

Sylveco balsam brzozowy z betuliną

Polska marka Sylveco oferuje nam kosmetyki ekologiczne o intrygujących składach. Pierwszy raz spotkałam się z balsamem brzozowym, na dodatek z tajemniczą betuliną. Cóż to za cudo? No dobra, brzoza to drzewo, tyle wiem na pewno ;). Ze strony producenta dowiedziałam się natomiast co to betulina (klik). Noooo, robi wrażenie, prawda? To chyba pierwszy mój kosmetyk z tym składnikiem... Czemu? Się pytam! No dobra, pora skupić się na balsamie ;)
Opakowanie typu airless o pojemności 150 ml. Design przyjemny. Do pełni szczęścia dołożyłabym tylko jeszcze trochę kosmetyku bo 150 ml balsamu to mało... W rezultacie kosmetyk służył mi niecały miesiąc (z drugiej strony jego przydatność do użycia wynosi 3 miesiące). Ale służył dobrze. Bardzo dobrze. Konsystencja jest lekka, kremowa, taka aksamitna. Balsam przy nakładaniu troszkę się marze, nie wchłania się od razu, ale dzięki temu można go spokojnie rozprowadzić. Na skórze pozostawia lekko tłustą powłokę, nie znika bez śladu, co dla mnie jest plusem. Długo odczuwam jego obecność. Po aplikacji skóra jest nawilżona i odżywiona, a do tego napięta. Mam wrażenie takiej kompleksowej pielęgnacji. Kosmetyk koi podrażnienia (pomagał mi gdy cierpiałam z powodu alergii). Jedynym malutkim minusikiem jest zapach. Dość specyficzny, niezbyt przypadł mi do gustu, ale do przeżycia ;). Mój Ukochany też zwrócił na niego uwagę... W negatywny sposób.
Podsumowując jest to jeden z lepszych balsamów do ciała jakie miałam. Nie tylko nawilża, ale też zdecydowanie odżywia skórę, z czystym sumieniem polecam go każdemu :).
Ps.
Ceny kosmetyku nie znam, nie wiem czy niedokładnie szukałam, ale na stronie producenta nie znalazłam balsamu o pojemności 150 ml. Może mnie ktoś oświecić?


4 komentarze:

  1. Świetny jest krem do twarzy i pomadka do ust. Jest fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmienili pojemność ale jest w ten cenie to 150 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, firma Sylveco wprowadziła większą pojemność tego balsamu - 300ml. Czyli drugie tyla za tą samą cenę:) Ja używam go również do twarzy jako kremu na noc. Jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio kupiłam nową wersję tego balsamu, o delikatnym, orzeźwiającym miętowym zapachu!!! :)) Jest Super!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...