czwartek, 19 września 2013

Robi się coraz cieplej na polu

Hihi, taki tekst usłyszałam wczoraj na poczcie ;). No tak, w końcu mieszkam w Krakowie, powinnam się już przyzwyczaić. Ale faktycznie na dworze robiło się coraz cieplej więc pozwoliłam sobie na troszkę lżejszy ubiór. Założyłam moje legginsy kupione w Turcji. W tajemnicy Wam zdradzę, że były tak skandalicznie tanie, że nie można było ich nie kupić ;). Do tego troszkę za duży sweterek. Ukochany nie lubi gdy robię się na szaro, ale ta stylizacja mu się spodobała :). Gdyby słońce nie chowało się za chmurą to nawet bym nie zmarzła ;).





legginsy - kupione w Turcji, sweter - Big Star, torba - Reserved, buty - no name, biżuteria - Katherine.pl

14 komentarzy:

  1. W moich rejonach też się mówi na dworze, określenie na polu mi się kojarzy wyłącznie z rolnictwem :D
    Wyglądasz świetnie w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, mi też pole z rolnictwem się kojarzy ;) W chwilach przyćmienia zastanawiam się gdzie oni na to pole się wybierają ;)

      Usuń
  2. fajne te leginsy super wyglądasz w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne legginsy, ale z Polski;)
    Sweterek bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno były droższe niż moje ;) hihi

      Usuń
  4. Ale super wyglądasz ;) Uwielbiam takie za duże sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam szarości :) Bardzo, bardzo mi się podoba. Muszę kupić sobie taki sweter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby w błąd nie wprowadzać... Ten sweter kupiłam jakieś 4 lata temu, jak nie dawniej... Ale mam do niego wielki sentyment

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...