niedziela, 29 września 2013

Ostatnia letnia stylizacja w tym sezonie

Nie mam złudzeń, w najbliższym czasie planuję schować wszystkie letnie ciuchy na dno szafy. Nie będę ich potrzebowała w ciągu najbliższych miesięcy :(. No chyba, że ktoś chce mi zasponsorować jakieś egzotyczne zimowe wakacje, nie krępujcie się :D ;). A teraz na poważnie, sezon letni zamykam stylizacją, której podstawą jest biały kombinezon w złote paski. Gdy go zobaczyłam to nie było opcji żebym go nie kupiła (SexiChic, pamiętasz? :)), chociaż obawiałam się reakcji Ukochanego ;). Na szczęście w końcu przekonał się do kombinezonów, a ten mu się podoba :). Wiecie co? Już tęsknię za latem :(




kombinezon - sh, japonki - Centro, torebka - przywiozłam z Turcji 2 lata temu, bransoletka - katherine.pl

11 komentarzy:

  1. Jaka opalona! Super zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjecia :) Ślicznie wyglądasz :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że pamiętam :)
    Świetnie w nim wyglądasz... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie. :) A jak ja tęsknię za latem! Tak szybko minęło. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten kominezon :D ale Ty opalona *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobny kombinezon z c&a. uwielbiam i nosiłam go całe lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ekstra wyglądasz ;) Już tęsknię za tą pogodą <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już się stęskniłam za letnim ubiorem. Raz, że człowiek czuje się w nim lekko, to i nie traci czasu na odziewanie się przed wyjściem z domu... Bransoletka fajnie pasuje do jasnego kostiumu i butów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...