sobota, 28 września 2013

Mleczna mgiełka relaksująca Pat&Rub

Mleczna mgiełka relaksująca Pat&Rub to bardzo ciekawy kosmetyk, którego używałam z dużą przyjemnością podczas wakacji. Jego opakowanie to wygodna buteleczka z atomizerem. Pojemność to 125 ml - tak w sam raz. Design opakowania typowy dla kosmetyków tej marki. Po moich ostatnich przygodach z kosmetykami zawierającymi atomizer muszę przyznać, że Pat&Rub daje radę. Jest to jeden z lepiej działających atomizerów, z którymi miałam do czynienia. Zdarzyło mu się kilka razy zaciąć, ale przez większość czasu działał bez zarzutu. Za to mały minus za nietrwałość napisów na etykietce, tydzień w kosmetyczce i już nie da się odczytać niektórych słów :(.
Formuła kosmetyku jest bardzo lekka, to takie rzadkie mleczko. Mgiełka pachnie kokosem i trawą cytrynową, a woń ta dość długo utrzymuje się na ciele, delikatnie ją perfumując. Po użyciu kosmetyku wiele razy słyszałam od Ukochanego, że pięknie pachnę :). Kto tego nie lubi? ;) Po zaaplikowaniu na skórę kosmetyk osiada na niej cieniutką warstwą, po czym szybko się wchłania. Efektem ubocznym jest przyjemne orzeźwienie i odświeżenie :). Mleczko delikatnie nawilża i odżywia skórę, pozostawia ją gładką i przyjemną w dotyku. Kosmetyk nie tworzy filmu na skórze, ani się nie klei :). W składzie znajdziemy tylko naturalne składniki :)
Moim zdaniem mleczna mgiełka jest świetną alternatywą dla tradycyjnych balsamów, szczególnie na lato :). Dostarcza wielu miłych przeżyć ;). Kosmetyk możecie kupić tutaj (klik) w cenie 45 zł.



14 komentarzy:

  1. Mam wersję żurawinową, też pięknie pachnie. :) Uwielbiam ją. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żurawinową też chętnie bym przygarnęła :D

      Usuń
  2. uwielbiam tą serię z trawą cytrynową :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam tej mgiełki w wakacje! Cudowna! :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam:

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ją, a zapach uważam za piękny i typowo letni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja pierwszy raz widze tą mgiełkę, ale wygląda ciekawie z tego co piszesz:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta mgiełka czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam wersję żurawinową i też się z nią bardzo polubiłam :) świetna sprawa, zwłaszcza na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...