poniedziałek, 23 września 2013

Manhattan Perfeck eyes - smokey smile - potrójne cienie do powiek

Ciężko mi się dziś zmobilizować, ale nie ma, że sił brak (ach, ta moja tajemnicza alergia, mocno dała mi popalić), recenzja być musi :). Kosteczka czekolady i jadę! :)
Dziś przedstawię Wam zestaw trzech cieni marki Manhattan. Paletka przeznaczona jest do tworzenia makijażu smoky eye.
Cienie zamknięte są w kasetce z przeźroczystą pokrywką. Spód opakowania jest czarny. W opakowaniu znajduje się aplikator, którego jednak nie używałam. Na powierzchni cieni zostały wytłoczone cyfry, a na spodzie opakowania znajduje się legenda i instrukcja stworzenia makijażu smoky eye.
Cienie są lekko perłowe, ale idą w kierunku matu. Lubię takie wykończenie, moim zdaniem wygląda ono najbardziej "świeżo" :). Kosmetyk można nakładać na sucho i na mokro. Przy pierwszej metodzie uzyskujemy subtelny efekt, pigmentacja jest wtedy delikatna. Aplikacja na mokro daje znacznie mocniejszy efekt. Jeśli chodzi o trwałość to niestety, bez bazy szału nie ma, po kilku godzinach cienie znikają z powiek. Zastosowanie bazy przedłuża trwałość makijażu. Kolory fajnie się łączą na powiece i da się zmalować całkiem sensowny smoky. Jestem zadowolona z używania tego kosmetyku, ale pod warunkiem, że nałożę go na bazę. Bez niej trwałość cieni jest dla mnie za niska.
Kosmetyk możecie kupić tutaj (klik), w cenie 5,98 zł.

Uwaga! Do końca tygodnia w sklepie paatal.pl darmowa wysyłka przy zakupach za minimum 30 zł :)

 
aplikacja na sucho

8 komentarzy:

  1. nie przepadam za szarosciami na swoich oczach, ale na inna wersje kolorystyczna chetnie bym sie skusila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam zieloną dwójkę i bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie pokazałaś efektu na oku... brzmi kusząco i za taką cenę... :)
    dodaję do obserwowanych ;)

    niezmyslajzeniema.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...