wtorek, 17 września 2013

Khalida balsam perfumujący

Dziś przedstawię Wam kosmetyk, który towarzyszył mi podczas urlopu w Turcji. Jest to balsam perfumujący Khalida. Jego zapach jest orientalny, kojarzy mi się ze wschodem więc postanowiłam, że będzie jak znalazł na wyjazd, zamiast moich codziennych perfum :). Balsam można stosować wychodząc na słońce, a jak wiadomo perfum na bazie alkoholu nie wolno bo mogą wywołać przebarwienia. Dlatego też wybór tego kosmetyku był idealny na moje wakacje :).
Balsam znajduje się w małym szklanym (uroczym) słoiczku o pojemności 30 ml. Jest to rozwiązanie ekologiczne i praktyczne, gdy kosmetyk się przytopi na słońcu to tragedii nie będzie ;). Balsam trzymany w chłodzie ma zwartą konsystencję, pod wpływem ciepła staje się płynny. Aplikowałam go nabierając na palec i rozcierając nadgarstkami, następnie rozgrzewałam odrobinę na dłoniach i nakładałam go w okolice karku i na ręce. Zapach na ciele jest bardzo przyjemny, zdecydowanie ciepły. Jego natężenie jest umiarkowane, jest wyczuwalny, ale nie wali po nosie ;). Bardzo przyjemne :). W ciągu dnia aplikowałam kosmetyk 2-3 razy, gdyż codziennie pływałam i kilka razy w ciągu dnia wchodziłam pod prysznic.
Balsam jest bardzo fajnym patentem na lato, ale nie tylko. Myślę, że jego orientalny zapach będzie mnie rozgrzewał w chłodne, jesienne wieczory :).
Balsam pochodzi ze sklepu Pachnąca Kraina, a jego cena to 14 zł.




12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Miałam kilka, ale ten jest najfajniejszy :D

      Usuń
  2. Brzmi super - muszę sobie taki sprawić przed wyjazdem w październiku!

    OdpowiedzUsuń
  3. czegoś takiego szukałam, idę oglądać stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach jest piękny i tajemniczy jednocześnie ;) Moja mama go uwielbia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, "tajemniczy" to właściwe słowo :D Bardzo przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  6. Dla mnie zapach jest za ciężki, wolę świeże, owocowe zapachy. Ale po pewnym czasie od nałożenia przybiera bardzo przyjemne tony :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...