piątek, 6 września 2013

Gen Factor No 04 - odkrycie tego roku

Markę Gold Water Blue poznałam przy okazji Wakacyjnego Spotkania Blogerek w Częstochowie. W moje ręce trafił krem Gen Factor No 4, posiadający w składzie 15% colostrum.
Preparat zamknięty jest w estetycznej czarnej tubce o pojemności 40 ml. Nie będę się rozpisywać na temat opakowania, jest wygodne i estetyczne, więcej pisać nie trzeba.
Kilka linijek za to będzie o zawartości ;). Krem jest gęsty, ciężko go rozsmarować na skórze, ale przy odrobinie chęci i wytrwałości wszystko da się zrobić ;). Odnoszę dziwne wrażenie, że na początku stosowania krem gorzej się wchłaniał, skóra pozostawała tłusta. Teraz kosmetyk wchłania się praktycznie do matu. Dziwne prawda? ;)
Po krótkim czasu używania kremu zauważyłam, że moja cera jest lepiej nawilżona i bardziej promienista (nie cierpię tego określenia, ale jednak coś w tym jest, idealnie pasuje do aktualnego stanu mojej skóry). Wszelkie stany zapalne szybko się goją. Cera odzyskała równowagę :). Jestem bardzo zadowolona z efektów pielęgnacji kremem Gen Factor No 4 i na myśl, że niebawem się skończy, robi mi się słabo... Bo jego cena to 170 zł. Pozostaje mi mieć nadzieję, że jak już nadejdzie ta chwila i nic już nie wyduszę z tubki, to będzie mnie stać na kolejne opakowanie :D.



12 komentarzy:

  1. ach :D fajnie, że Ci pasuje :D ale ta cena .. odstrasza..

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa, mam jedynie próbeczki tego cudeńka i myślę, że muszę się w końcu za nie zabrać :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam próbki No 2, ale nie mogę ich znaleźć ;( ;( ;( Gdzie ja je schowałam???????

      Usuń
  3. ja mam No 2 i też jestem zachwycona tym kremem! Istny kosmetyczny cud! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że dobry? Ooooo, to muszę go wypróbować, cenę ma łaskawszą dla mojego portfela ;)

      Usuń
  4. Mnie udało się wygrać u Taniki no 2 i powoli przymierzam się do testowania. Cieszę się jak dziecko, że go wygrałam, bo w tej cenie raczej go sobie nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm ... nie przekonuje mnie jakoś, i ta cena ... szkoda kasy :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...