środa, 18 września 2013

eFoxCity

Nawiązałam współpracę ze sklepem eFoxcity drop ship clothing :). Jest to internetowy sklep z ubraniami i akcesoriami. Produkty pochodzą wprost od producenta więc ceny są bardzo okazyjne :)
W jego ofercie znajdziemy wiele damskich ubrań w hurtowych cenach! Jest z czego wybierać womens fashion wholesale. Pokażę Wam co najbardziej mi przypadło do gustu :) Jak Wam się podobają sweterki? :D

Hmm... Nigdy nie miałam sukienki tego typu, ale myślę, że w takiej bym się odnalazła :)
Żyrafki <3 <3 <3
Fajne! No nie?
Ciepły sweterek idealny na jesień i zimę <3 <3 <3 Taki w klimacie home sweet home ;)
Fajne! :)
Ciekawe jakbym wyglądała w takiej sukience :)

 Co ciekawe oferta ubrań obejmuje również suknie ślubne i stroje na szczególne okazje. Wiele sukni jest w cenie poniżej 100 $! wedding dresses under $100. Jak wiecie na własnym ślubie miałam krótką sukienkę (własnego projektu), ale... Niektórymi modelami z eFoxcity na pewno bym nie pogardziła! :D Zobaczcie! Uwielbiam little white dress <3 W ofercie jest też oczywiście dużo klasycznych sukni ślubnych :)

Jeśli koronka to tylko w takim wydaniu :)
Ewentualnie w takim ;)
Ach! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Chociaż moja babcia <3 by mnie na ślub tak nie puściła ;)
Elegancko i klasycznie <3 <3 <3

Hihi, tymi sukienkami to nawet Ukochany się zainteresował :)

Na stronie jest wiele innych fajnych ciuchów, są też męskie (zaraz pokażę Ukochanemu, co ja taka, zamiast męskich to mu suknie ślubne pokazuję ;)). Jest też sporo ciekawej biżuterii. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zaglądajcie! (klik)

15 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...